مجله سیم کارت

ایفون 2021 فاقد بریدگی نمایشگر خواهد بود

0 24

ایفون 2021 فاقد بریدگی نمایشگر خواهد بود

خبری که اینروزها بسیار سر زبانهاست مربوط به کمپانی اپل و طراحی مدل اولیه برای ایفون 6.7 اینچی می باشد.اما نکته ای که این میان بسیار هیجان انگیز می باشد مربوط به بریدگی نمایشگر آن می باشد که طبق اخبار منتشر شده این مدل "ایفون" فاقد بریدگی نمایشگر خواهد بود.در طراحی این گوشی ظرافت زیادی استفاده شده است به گونه ای که  سنسورهای سیستم فیس آی‌دی در حاشیه‌ی باریک بالای نمایشگر تعبیه شده‌اند.

در واقع با انتشار رندری از این گوشی این خبرها رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته است. «مینگ چی کو» که در زمینه‌ی افشای ویژگی‌های محصولات اپل سابقه طولانی دارد، قبلا  اعلام کرد که "اپل" در سال 2020 از سه مدل ایفون مبتنی بر نمایشگرهای 5.4 اینچی، 6.1 اینچی و 6.7 اینچی رونمایی خواهد کرد که تمام آن‌ها از نمایشگر اولد بهره می‌برند.لازم به ذکر است که این سه مدل گوشی از "اینترنت 5G" نیز بهره خواهند برد. اما «مینگ چی کو» درباره بریدگی بالای نملیشگر و فقدان آن هیچ سخنی نگفت.

حال در ادامه مشخصات دیگری  از این گوشی منتشر شده است که به شرح زیر خواهد بود:
ایفون های 2020  همانند ایفون 4، از فریم فلزی تخت بهره خواهند برد.لازم به ذکر است که ایفون X و مدل‌های جدیدتر از فریم‌های فلزی خمیده استفاده می کنند.
ایفون های 2020   از قابلیت سیستم تشخیص چهره و حسگر اثرانگشت استفاده خواهند نمود.البته نکته ای که مطرح می شود اینست که احتمالا ایفون های 2021 مجهز به حسگر اثرانگشت باشند و این قابلیت برای مدلهای 2020 تعبیه نشود.

در انتها ذکر این نکته ضروری می باشد که اخبار منتشر شده در حد یک شایعه بود و کمپانی اپل هیچ سخنی درباره این مدل گوشی های خود مطرح نکرده است . بنابراین باید تا اعلام خبر از این کمپانی و همچنین خبرگزاریهای معتبر باید منتظر بمانیم.

پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا از خبرهای روز تکنولوژی با خبر شوید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.