مجله سیم کارت

ترامپ به فقدان دکمه هوم بر روی ایفون عکس العمل نشان داد

0 49

ترامپ به فقدان دکمه هوم بر روی ایفون عکس العمل نشان داد

کمپانی بزرگ "اپل" که با ارائه محصولات منحصربفرد خود نام اوازه ای برای خود رقم زده است ، در اقدامی عجیب و غیرمنتظره  دکمه هوم گوشی های "ایفون" خود را حذف نمود. این کار تقریبا از یکسال پیش آغاز شده است و سوایپ جایگزین این گزینه شده است. ایفون 8 ، آخرین ایفون مجهز به قابلیت هوم بوده است که در سال 2017 معرفی شد.  

این در حالیست که عده ای فقدان هوم را باور ندارند و کنار آمدن با این قضیه برایشان دشوار می باشد. یکی از افرادی که از این موضوع احساس نارضایتی کرده است رویس جمهور امریکا ، دونالد ترامپ می باشد. در واقع می توان گفت این عدم رضایت از سمت ترامپ تا حدی بوده است که ایشان در صفحه توییتر خود پیامی را برای مدیر عامل اپل ، تیم کوک منتشر نمودند و به مدیر عامل اپل اعلام کردند که دکمه موجود روی ایفون با عنوان هوم بسیار مناسب و کارآمدتر از سوایپ بوده است.

در حقیقت در مارس 2017 دونالد ترامپ با انتشار خبری اذعان کردند که جهت افزایش امنیت ، قصد دارد گوشی ایفون را جایگزین گوشی اندروید خود نماید. این تاریخ مربوط به زمانی می شد که گوشی های ایفون 8 و ایفون X در حال عرضه بوده و بی شک مجهز به قابلیت هوم بودند.بنابراین فقدان دکمه هوم لا اقل برای فردی مثر رویس جمهور امریکا قابل هضم و باور نیست. به احتمال زیاد ایشان باید منتظر عرضه ایفون SE2 باشند که بسیار مشابه به ایفون 8 خواهد بود و به احتمال خیلی زیاد مجهز به دکمه هوم می باشد. پس گوشی جدید ایفون می تواند بعنوان گوشی جدید و مورد پسند برای ترامپ تلقی شود

در ادامه تصویری از جزئیات توییت دونالد ترامپ  را منتشر خواهیم نمود.

ترامپ به فقدان دکمه هوم بر روی ایفون عکس العمل نشان داد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.