مجله سیم کارت

تکذیب اختلال در شبکه رایتل

0 29

تکذیب اختلال در شبکه رایتل

رایتل یکی دیگر از اپراتورهای مطرح ایرانیست که موفق شده است در رده ی سوم جدول رقابت بین اپراتورها قرار گیرد. این اپراتور فعالیت خود را از سال 1386 شروع کرد و موفق شد در فاصله کمتر از 12 سال به محبوبیت و مشهوریت بیشماری از سمت کاربران خود دست یابد.

رایتل با ارائه سیم کارت‌های نسل سوم و چهارم شبکه تلفن همراه، و با پیش شماره 0921 پا به عرصه فعالیت گذاشتو هم اکنون جایگاه سوم از اپراتورهای ایرانی را اذعان خود کرده است. ارائه سیم کارت ارزان رایتل، ارائه سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل، تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، از جمله فعالیت های پر شور اپراتور سیم کارت رایتل می باشد.

لازم به ذکر است که این اپراتور با هدف جلب رضایتمندی مشترکین خود اقدام به ارائه کدهاو شماره های میانبر و ضروری جهت سهولت فعالیت های کاربران خود کرده است که ما در مقالات خود به بعضی از این کدها اشاره نموده ایم. بنابراین پیشنهاد  می کنیم جهت اطلاع از کدهای رایتل و یا کدهای اپراتورهای دیگر مانند همراه اول، ایرانسل، شاتل موبایل و سیم کارت سامانتل با سایت سیم کارت همراه باشید.

در همین راستا و طبق شایعات اخیر که در دنیای مجازی مبنی بر وجود اختلال و مشکل بوجود آمده در شبکه رایتل خبر می داد، این اپراتور در سایت خود این خبر و شایعه را تکذیب کردند.

این اپراتور در جریان نگرانی های حاصله از وجود اختلال یا قطعی در شبکه تلفن همراه  اعلام کرد که:  تاکنون هیچ مشکل و اختلالی در شبکه اینترنت و همچنین مکالمات این اپراتور وجود ندارد و کاربران می توانند ببا خیالی آسوده اقدامات خود را انجام دهند و با حذف شایعات استرس و نگرانی های موجود را از خود دور نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.