مجله سیم کارت

احتمال تغییر نام گلکسی اس 11 به گلکسی اس 20

0 20

احتمال تغییر نام گلکسی اس 11 به گلکسی اس 20

همانطور که می دانید اینروزها اخبار متعددی درباره محصول جدید و پرچمدار سامسونگ شنیده می شود.  کمپانی سامسونگ  قرار است در سال 2020 از پرچمدار خود با نام گلکسی اس 11 رونمایی کند. اما نکته ای که وجود دارد اینست که به احتمال زیاد سامسونگ، محصول جدید خود را با نام جدیدی معرفی کند. تصورات حاکی از اینست که محصول جدید سامسونگ ممکن است با عنوان گلکسی اس 20 معرفی شود. بنابراین اگر این اتفاق بیفتد بی شک از نام گلکسی اس 11 خبری نخواهد بود.

در همین راستا بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده‌ گوشی های هوشمند از مدتی پیش چنین روشی و نامگذاری را پیش گرفته اند،  که در این. میان کمپانی سامسونگ نیز از این الگو پیروی کرده و مستثنا نخواهد بود.

لازم به ذکر است که برای درک بهتر این موضوع می توانیم به نحوه نامگذاری گوشی های آنر 10 وآنر 20 یا سری پی 10 و پی 20 هواوی اشاره کنیم که از این روش نامگذاری الگوبرداری کرده اند.

بنابراین در صورتیکه سامسونگ از این روش نامگذاری پیروی نماید،  گوشی های نسل بعدی این کمپانی با عناوین  گلکسی اس 20 و گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی اس 20،به بازار عرضه خواهند شد.

درنهایت، اگر کمپانی سامسونگ با همین روند پیش رود، احتمالا در سال 2021  باید بجای سری گلکسی اس 21، منتظر سری گلکسی اس 30 باشیم. در صورتی که کمپانی سامسونگ با این جهش به پیش رود، باید پیشرفت‌های بزرگی را دراختیار کاربران خود قرار دهد.

احتمال تغییر نام گلکسی اس 11 به گلکسی اس 20

با تمام این بیانات،در حال حاضر سامسونگ در باره این موضوع هیچ خبری منتشر نکرده است و برای صحت این خبر بایستی منتظر بمانیم.

حالا موضوعی که در این میان بیشتر مطرح می شود اینست که این روش نامگذاری  به دلیل مسائل رقابتی با اپل در نامگذاری گوشی های ایفون،  ایده ی جالبی نیست و بنظر عده ای از کارشناسان بهتر است که سامسونگ همانند اپل برای نامگذاری نسل بعدی گوشی های خود از اس 11 بهره ببرد. زیرا با اینکار رقابت بین این دو کمپانی آمریکایی و کره جنوبی، بسیار حرفه ای تر و هیجان انگیزتر خواهد بود.

مسئله ی دیگری که وکود دارد اینست که احتمالا سامسونگ با این روش نامگذاری با پرش عددی در نوع نامگذاری رو‌به‌رو شود. زیرا کمپانی سامسونگ ترجیح می‌دهد شماره‌های یکنواختی را برای این دو سری از محصولات خود ارائه نماید.

این خبر درباره وشی گلکسی فولد 2 سامسونگنیز مطرح شده بود و به احتمال زیاد محصول جدید و تاشوی سامسونگ از نمایشگر شیشه‌ای بسیار نازک و متفاوت بهره برده و عرضه خواهد شد. بنابراین نتیجه میگیریم که بیشتر شایعات مطرح شده دوباره محصولات کمپانی سامسونگ به واقعیت مبدل می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.