مجله سیم کارت

حضور فعال رایتل در کنفرانس اینترنت اشیا

0 35

حضور فعال رایتل در کنفرانس اینترنت اشیا

همزمان با برگزاری کنفرانس اینترنت اشیا که در تاریخ 10 و 11 آذر برگزار شد ، اپراتور رایتل نیز در این کنفرانس حضور فعالی داشت. همانگونه که قبلا نیز اشاره نمودیم اپراتور سیم کارت همراه اول  نیز با قدرت هر چه بیشتر در این همایش خودنمائی کرد. این کنفرانس پنجمین کنفرانس اینترنت اشیا می باشد که 5 سال پیاپی در حال برگزاری می باشد.مکان برگزاری این کنفرانس در محل موسسه مطالعات و بهره‌وری منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی واقع در خیابان شیخ بهایی جنوبی- خیابان ایران شناسی- خیابان نهم بوده است.

همراه اول همواره با قدرت روند صعودی و پیشرفت خود را طی می نماید و جزو اصلی ترین بازیگران این کنفرانس قلمداد می شود. لازم به ذکر است که این ابر قدرت ایرانی اولین فعالیت خود را با ارائه "سیم کارت 0912" آغاز نمود. که هم اکنون نیز با سیاستی قوی،در عرضه مناسبترین قیمت سیم کارت 0912 سردمدار این عرصه تلقی می شود.

اما ناگفته نماند که بسیاری از اپراتورها بعد از همراه اول متولد شده و با قدرت تمام به پیش می روند. که از جمله آنها می توان به اپراتورهای رایتل،"ایرانسل" ،"شاتل موبایل" و همچنین اپراتور سیم کارت سامانتل اشاره نمود.

در واقع "رایتل" بر این عقیده است که با توسعه فناوری‌های نوین دیجیتال همانند اینترنت اشیا ، فرصت‌های ویژه‌ای را در حوزه‌های مختلف از جمله بخش انرژی، کشاورزی و مدیریت شهری، در سالهای اخیر فراهم خواهد آورد.

از اینرو اپراتور رایتل به عنوان یکی از اپراتورهای فراهم کننده زیرساخت های مورد نیاز راهکارهای اینترنت اشیا، دراین کنفرانس با قدرت بیشتر حضور بعمل رساند.از طریق بازیگران حاضر در این حوزه در پنجمین کنفرانس سالانه اینترنت اشیا ایران حاضر شده است.

این کنفرانس از جهات مختلف مورد بررسی قرار گرفته است که از جمله محورهای این کنفرانس می توان به  مدیریت هوشمند حمل و نقل با هدف ارایه راهکار یکپارچه مدیریت، موقعیت‌یابی، مشاهده‌ مسیر حرکتی و نحوه‌ فعالیت وسایل نقلیه و افراد و همچنین ارایه راهکاری جامع برای انتقال و تجمیع اطلاعات مربوط به انرژی‌های مصرفی و یا تولیدی در سطح یک سیستم به منظور مانیتورینگ، کنترل و تجزیه ‌و تحلیل اطلاعات اشاره نمود.

این چالش در حالی برگزار شد که به جنبه های مختلف و راهکارهای پیشنهادی زیادی و با اهداف مختلف ازجمله مدیریت بهینه کشاورزی از طریق جمع‌آوری اطلاعات مرتبط با رطوبت خاک، شرایط جوی و نیز اطلاع از شرایط مورد نیاز هر گیاه، دوره و میزان آبیاری در مزارع و گلخانه‌ها پرداخته شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.