مجله سیم کارت

دوربین سلفی مدل 5g گوشی هواوی نوا 6

0 182

کسب بالاترین امتیاز بابت دوربین سلفی مدل 5g گوشی هواوی نوا 6

چند روز پیش کمپانی هواوی گوشی های جدید خود را عنوان نوا 6 معرفی نمود.این گوشی ها مجهز به فناوری 5g می باشند . همچنین از دوربین سلفی دوگانه با کیفیت بالا بهره مند هستند.در واقع طبق اخبار و گزارشات بدست آمده دوربین سلفی گوشی های مدل نوا 6 ، موفق است برابر با گوشی های گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ عمل کرده و به امتیاز 100 دست یابد.در حقیقت نوا 6 موفق شده است با یک امتیاز بیشتر رکورد گلکسی نوت 10 پلاس را شکسته  و از آن پیشی بگیرد.

لازم به ذکر است که گوشی هواوی نوا 6 مجهز به دو دوربین سلفی می باشد . یکی از این دوربین ها دارای سنسور 32 مگاپیکسلی و دیافراگم F/2.2 است . دوربین دیگری مجهز به یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی  می باشد. از این رو طبق بررسی ها و به ‌لطف پشتیبانی از پردازش HDR وهمچنین دیگر امکانات، این دو دوربین قادر خواهند بود . درتمام شرایط نور بسیار مناسبی را برای تصاویر به ارمغان بیاورند.

نقاط قوت دوربین گوشی هواوی نوا 6 :

این گوشی های دارای گستره دینامیگی وسیع می باشند.

 وایت بالانس و یا همان تعادل رنگ سفید، دارای دقت بالایی است.

جذابیت رنگ‌های تصاویربه شدت دقیق و مناسب هستند.

تفاوت دوربین سلفی 5g و مدل استاندار هواوی نوا 6 در چیست؟

گوشی هواوی نوا 6

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم نوا 6 از مدل استاندار فناوری 5g استفاده می کند و تفاوتی که مدل استاندارد با دوربین سلفی 5g دارد درزمینه‌ی فوکوس خودکار است .زیرا مدل 5g  از فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز (PDAF) بهره مند می باشد. این درحالیست که دوربین سلفی مدل استاندارد مجهز به فوکوس ثابت می باشد.در واقع همین موضوع باعث می‌شود دوربین سلفی مدل 5g  از فاصله نزدیک با سوژه تا فاصله چند متری قادر خواهد بود سوژه‌های انتخابی  خود را از لحاظ وضوح،  با دقت بسیار زیادی ثبت نماید.

شایان ذکر است که نوردهی این دوربین در مقایسه با هواوی میت 30 پرو اندکی ضعیف‌تر می باشد. ازاینرو دوربین مذکور گاهی اوقات در ثبت دقیق رنگ پوست افراد تا حدی دچار مشکل خواهد شد. اما موضوعی که وجود دارد اینست که قابلیت HDR این گوشی به شدت مورد تحسین کارشناسان سایت DxOMark است و از حالت بوکه این مدل نیز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.