مجله سیم کارت

رندرهای جدیدی از گوشی شیائومی می 10

0 36

رندرهای جدیدی از گوشی شیائومی می 10

شیائومی جدیدا گوشی می نوت 10 را معرفی کرده و اکنون روی مدل دیگری با نام می 10 کار می‌کند. مدل جدید جانشین گوشی "شیائومی" می 9 به‌ بازار می‌آید و به‌احتمال زیاد تا روزهای ابتدایی سال بعد معرفی و عرضه خواهد شد. رندرهای جدیدی از این گوشی در روز های اخیر فاش شده است که برخی از مشخصات گوشی جدید برند شیائومی را برای کاربران مشخص می‌کند.
بر اساس گزارشات بدست آمده از این گوشی جدید صفحه‌نمایش ان مانند صفحه‌نمایشی است که در ویوو نکس 3 مشاهده کردیم؛ محصولی که صفحه‌نمایشی آبشاری با نسبت بدنه‌ به تصویر 99/6 درصد داشت. لذا، پیش‌بینی می‌شود گوشی می 10 به صفحه‌نمایش QHD به‌اندازه‌ی 6/7 اینچی مجهز باشد که نسبت به بدنه گوشی  تصویر 96 درصدی ارائه می‌دهد. از همین رو  گفته می‌شود این صفحه‌نمایش برای احرازهویت از اسکنر اثرانگشت بیومتریک درون صفحه‌نمایش بهره می‌برد.

رندر می 10

هماطور که از رندرها گوشی معلوم است که به راحتی می‌توان فهمید می 10 از طراحی بدون حاشیه و بدون بریدگی دوربین سلفی ساخته شده و امکان دارد دوربین سلفی آن جهنده باشد. همچنین، گفته می‌شود این گوشی با فرمی گرد در جلو و پشت همراه است. برای عکاسی، این گوشی سه دوربین دارد که در بالا و وسط پنل پشتی قرار گرفته‌اند.
میشود حدس زد که دوربین اصلی از حسگر 108 مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX سامسونگ با بزرگ‌نمایی اپتیکال سه‌برابری برخوردار است. دو حسگر دیگر ممکن است یکی 20 مگاپیکسلی و دیگری 16 مگاپیکسلی باشند. حسگر دوربین سلفی هنوز مشخص نیست؛ اما می‌توان انتظار داشت حداقل حسگری 32 مگاپیکسلی را شاهد باشیم.

رندرهای جدیدی از گوشی شیائومی می 10رندر می 10
گفته می‌شود شیائومی می 10 از پردازنده‌ی اسنپدراگون 865 بهره می‌برد؛ اما از میزان حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن اطلاعاتی در دست نیست. البته می‌توان انتظار داشت شیائومی می 10 در چند مدل با رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی مختلف عرضه شود. آخرین موضوعی که رندرهای منتشرشده نشان می‌دهد به رنگ‌های گوشی‌ جدید شیائومی اشاره می‌کند. این‌ رنگ‌ها عبارت‌اند از: آبی، قرمز، سبز و صورتی.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.