مجله سیم کارت

htc از گوشی های پایین رده خود رونمائی کرد

0 45

htc از گوشی های میان رده خود رونمائی کرد

کمپانی بزرگ HTC از گوشی پایین‌رده HTC Desire 19s برای عرضه به بازار رونمایی کرد

 کمتر از 48 ساعت گذشته شرکت تایوانی HTC از جدیدترین محصول پایین‌رده و یا به عبارتی گوشی ارزان و اقتصادی خود به نام HTC Desire 19s رونمایی کرد.

کمپانی اچ تی سی را می‌توان  در دنیای فن اوری و تولید گوشی های هوشمند، یکی از معروف‌ترین‌ها  بنام ها در سراسر دنیا دانست؛ اما معروفیت این اواخر دچار چالش جدی شده! چون htc  مدت زیادی است که دیگر در ساخت گوشی‌های هوشمند در رده های بالا فعالیت نمی‌کند، اما بخش گوشی‌های اقتصادی آن هرز چند گاهی با معرفی یک گوشی نه چندان قدرتمند فعال است،از همین رو HTC روز گذشته از یک گوشی جدید و مقرون به صرفه با نام HTC Desire 19s رونمایی کرد که می‌توان آن را جایگزینی برای مدل HTC Desire 19s سال گذشته دانست!

در روزهایی که بخش میان‌رده و پایین‌رده بازار  جهانی با گوشی‌هایی نظیر شیائومی، هواوی، سامسونگ و حتی موتورولا پر شده و این شرکت‌ها هر کدام مشتریان خاص خود را دارند،به نظر نمیاید معرفی یک گوشی با مشخصات پایین آن هم از برندی که میشود گفت تا حدودی از یادها رفته ، آن چنان که باید جلب توجه ‌کند و کاربران دچار هیجان و اشتیاق برای خرید این گوشی کند.

به هر حال اینطور به نظر میرسد که این شرکت خواسته که مجددا شانس خود را امتحان کند و با عرضه یک گوشی هوشمند پایین‌رده، به آرامی نام خود را بار دیگر روی زبان‌ها بیاندازد. گوشی HTC Desire 19s از یک نمایشگر LCD از نوع IPS بهره می‌برد که 6.2 اینچ اندازه دارد و از وضوح تصویر +HD یعنی 720 × 1520 برخوردار است.

طبق اخبار منتشر شده به نظر میرسد شرکت HTC دوباره می‌خواهد گوشی‌های رده‌بالا بسازد؛ ولی اینکه آیا این کار برای این شرکت مقدور میباشد یا خیر جای سوال دارد و سوالی که ذهن کاربران را به خود مشغول میکند این است که ایا HTC میتواند اعتماد آنها را بدست بیاورد یا خیر؟

در قسمت پشتی گوشی پایین رده HTC  همانند گوشی‌های سری پیکسل 3، شاهد دو طرح زیبا خاص هستیم که زیبایی چشم نوازی به ظاهر آن بخشیده. همچنین پنل پشتی این گوشی دارای دوربین سه‌گانه به همراه یک فلش LED و حسگر اثر انگشت هست که در پایین آن لوگوی این شرکت نیز قرار گرفته.

htc از گوشی های میان رده خود رونمائی کرد

دوربین اصلی  گوشی جدید HTC کیفیت 13 مگاپیکسلی دارد که از حالت عکاسی پرتره و حالت شب نیز به خوبی ثبت تصویر میکند. دوربین دوم و سوم این گوشی به ترتیب یک سنسور 5 مگاپیکلسی سنجش عمق میدان و یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر فوق عریض هستند که بعید به نظر می‌رسد کیفیت عکاسی در آن‌ها مورد رضایت کاربران واقع شود. همچنین HTC در بخش دوربین سلفی این گوشی دست بالا را داشت و Desire 19s را به یک دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز کرد که به صورت قطره‌ای (ناچ) در بالای نمایشگر تعبیه شده است.

در بخش سخت‌افزار چیز خاصی توجه کاربران را جلب نخواهد کرد. چرا که HTC Desire 19s از یک پردازنده معمولی مدیاتک هلیو پی 22 (MediaTek Helio P22) با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که خوشبختانه می‌توان آن را با افزودن یک کارت حافظه افزایش داد. لازم به ذکر است پردازنده بکار رفته در این گوشی را می‌توان هم‌رده با اسنپدراگون 450 دانست.

این گوشی از سیستم‌عامل  اندروید 9 پای استفاده می‌کند که با رابط کاربری معروف HTC یعنی HTC Sense تعبیه شده. همچنین، این گوشی به وسیله یک باتری تقریبا قدرتمند 3850 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شود که از شارژر سریع 10 واتی از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند.

این گوشی هم اکنون در کشور تایوان و با قیمت 195 دلار با رنگ‌های آبی و مشکی به فروش می‌رسد. لذا هنوز تاریخ دقیق عرضه جهانی این گوشی مشخص نشده اما با توجه به قیمت و مشخصاتی که دارد، بعید به نظر می‌رسد بتوان روی فروش خوب آن حساب باز کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.