مجله سیم کارت

رندر جدید از گوشی تمام صفحه و بدون دکمه سامسونگ

0 8

رندر جدید از گوشی تمام صفحه و بدون دکمه سامسونگ

"سامسونگ" کمپانی بزرگ کره ای است که با فعالیت های ارزنده خود توانسته است جایگاه ویژه ای را برای خود رقم بزند.تا جایی که کاربران این گوشی روز به روز بیشتر شده و در حال رشد و شکوفائی می باشد.در همین راستا و در ادامه گوشی ها خاص و منخصر بفرد سامسونگ مانند گوشی تاشوی "گلکسی فولد"، تبلت میان رده با قابلیت بالا،اجرای "اینترنت5G" بر روی گوشی های این کمپانی، اینبار سامسونگ پا را فراتر گذاشته و قصد دارد از گوشی تمام صفحه ی خود رونمائی کند.

چند وقت پیش شایعاتی راجع به گوشی تمام صفحه سامسونگ مطرح شده بود با این مضمون که سامسونگ به مناسبت ده سالگی گوشی های هوشمند گلکسی خود قصد داردگوشی تمام صفحه خود را به عنوان جدیدترین تکنولوژی و با نواوری های بی حد و مرز معرفی نماید.

طبق گزارشها قرار بود این گوشی با قابلیت تمام صفحه  ارائه شود اما سامسونگ پا را فراتر گذاشته و این گوشی خود را علاوه بر تمام صفحه بودن به بدون دکمه بودن نیز تجهیز کرده است.

در واقع سامسونگ رندری از گوشی جدید خود را با قابلیت تمام صفحه و بدون دکمه معرفی کرد.

رندر جدید از گوشی تمام صفحه و بدون دکمه سامسونگ

طبق اخبار مربوط به منابع مختلف این گوشی قرار بوده است تا با عنوان گلکسیA عرضه شود و به احتمال خیلی زیاد از پردازنده ی اسنپدراگون855 استفاده خواهد کرد.اما با توجه به شرایط بوجود آمده برای "هواوی" و تحریم این کمپانی چینی از سمت آمریکا، سامسونگ تولید این نوع گوشی خود را به تعوبق انداخته است.زیرا این کمپانی کره ای معتقد است که تحریم‌های اخیر موجب خواهند شد هواوی دیگر در آمریکا یک رقیب قدر برای سامسونگ نباشد.

حال با تمام این تفاسیر صاحبنظران این عرصه نظرهای مختلفی درباره ی ارائه ی این مدل گوشی ها دارند.عده ای معتقد هستن که یک طراحی بدون دکمه و بدون حاشیه مشکلات زیادی را برای کاربران بوجود خواهد آورد و موجب بالا رفتن میزان شکستگی در این نوع مدل گوشی ها خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.