مجله سیم کارت

رونمایی از گوشی میان‌رده اکسپریا 10 مارک 2 سونی با نمایشگر OLED

0 17

رونمایی از گوشی میان‌رده اکسپریا 10 مارک 2 سونی با نمایشگر OLED

با توجه به گزارشات منتشر شده کمپانی سونی در کنار رونمایی از گوشی پرچم‌دار "اکسپریا 1 مارک 2"خود، گوشی میان‌رده "اکسپریا 10 مارک 2"را هم معرفی نمود. از اینرو بهتر است بدانید که این نوع سیستم نام‌گذاری جدید سونی برای گوشی‌های این کمپانی اصلا مناسب نمی باشد اما این شرکت بیان کرده است که این نام‌گذاری با الگوبرداری از نام دوربین‌های سری آلفا این شرکت انجام شده است.

لازم به ذکر است که این گوشی مجهز به تراشه ی قدرتمندی نیست .تراشه استفاده شده در این نوع گوشی اسنپدراگون 665 می باشد که  کمپانی سونی در کنار این تراشه از 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی هم بهره برده است. مهم‌ترین مشخصه ای که در این گوشی وجود دارد اینست که نمایشگر این گوشی از نوع اولد 6 اینچی می باشد که برای نخستین بار چنین نمایشگری در یک گوشی میان‌رده سونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین رزولوشن این گوشی هم Full HD+  خواهد بود.

محصول جدید کمپانی سونی مجهز به دوربین سه گانه می باشد که در سمت چپ بخش فوقانی پنل پشتی این گوشی تعبیه شد است.مشخصات دوربین سه‌گانه به شرح زیر می باشند.
 دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری تشکیل شده است.شایان ذکر است که یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم در این گوشی وجود دارد که وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی را برعهده دارد.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که کمپانی سونی با افتخار خاطرنشان کرده است که اکسپریا 10 مارک 2 با وجود اینکه عریض‌تر و بلندتر است، ولی حدود 10 درصد وزن کمتری دارد. از اینرو ظرفیت باتری گوشی های فوق الذکر به 3600 میلی‌آمپر ساعت می‌رسد که این یعنی شاهد افزایش 25 درصدی ظرفیت باتری نسبت به نسل قبلی هستیم.اما بهتر است بدانید که متاسفانه باتری این گوشی مجهز به شارژ سریع نبوده و از این شارژ پشتیبانی نمی‌کند.

محصول جدید سونی در ایام بهار و در دو رنگ  مشکی و سفید روانه‌ی بازار خواهد شد.اما در حال حاضر زمان دقیق عرضه و همچنین قیمت این گوشی اعلام نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.