مجله سیم کارت

ساخت خودرو پیشرفته توسط کمپانی اپل

0 31

کمپانی اپل بزرگ ترین کمپانی های تولید کننده گوشی در جهان است ، به تازگی شایعه شده است که این کمپانی بزرگ تصمیم به تولید یک خودروی پیشرفته دارد و تا چه اندازه ای این موضوع به حقیقیت بپیوندد مشخص نیست و مدیر عامل فولکس واگن در این خصوص اعلام کرده است : که با ورود "اپل" به دنیای خودروسازی درد سر های بیشتر و بزرگ تری برای رقبا ایجاد می کند و آن ها را با چالش های بزرگی روبه رو می کند . در واقع اگر اپل به تولید خودرو روی بیاورد بدون شک گام بزرگی در صنعت خودرو برداشته می شود و غول های خودرو سازی باید منتظر ورود اپل به این بازار باشند ، این کمپانی همیشه در ارائه محصولات خود نمونه بوده است و محصولات ساخته شده توسط کمپانی اپل از کیفیت و طرفداران زیادی برخوردار است .
مدیر عامل فولکس واگن در مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرده است ، که ما در صنعت خودرو سازی منتظر رقبای جدیدی هستیم که در صنعت خودرو تغییر ایجاد کنند و مهارت های تازه ای مطرح شود .مدیرعامل فولکس واگن از تغییرات موجود در پروفایل مهندسین حاضر در لینکدین و جابجایی ‌های رخ داده نیز صحبت کرده است. وی این مساله را نشان‌ دهنده تمایل غول‌ های تکنولوژی برای ورود به صنعت خودرو می‌ داند ، اما آقای دیس اظهار نظر بسیار جالب دیگری داشته و افزوده « من قبلا هم گفته‌ ام ، با ارزش‌ ترین شرکت جهان باز هم یک شرکت فعال در حوزه حمل و نقل خواهد بود . حال این شرکت ممکن است تسلا باشد ، یا اپل یا فولکس واگن .
با رای اعتماد مجددی که آقای دیس این ماه از هیئت نظارت دریافت نموده است ، وی با آزادی عمل بیشتری خواهد توانست روی توسعه مدل‌ های برقی سری ID، آئودی e-tron GT و پورشه تایکان کراس توریسمو تمرکز کند . نا گفته نماند با توجه به تاسیس گیگا فکتوری تسلا در برلین ، آقای دیس طرحی را در راستای تقویت کارخانه ولفسبورگ و تبدیل آن به رقیب مستقیم گیگا فکتوری ارائه کرده است .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.