مجله سیم کارت

ساخت چهار گوشی شیائومی با سنسور 108 مگاپیکسلی

0 70

ساخت چهار گوشی شیائومی با سنسور 108 مگاپیکسلی

شیائومی یکی از کمپانی های قوی چینی است که طرفداران خاص و فراوانی دارد . گوشی های این کمپانی از طراحی جذاب و هیجان انگیزی برخوردار است و روز به روز نیز در حال پیشرفت و تکاپو می باشد . طبق اخبار این کمپانی در حال ساخت چهار گوشی با قابلیت خاص می باشد . این قابلیت منحصر به فرد سنسور آن می باشد که در ادامه به آن اشاره خواهیم نمود .

همان طور که می دانید استفاده از سنسور 48 مگاپیکسلی ، قابلیتی است که روی تعداد زیادی از گوشی ها تعبیه شد . کاربرد اساسی روی گوشی دارد. اما نکته جالبی که وجود دارد این است که قرار است قابلیت جدیدی به جای این سنسور ارائه شود . سنسور های جدید برای استفاده دوربین ها سنسور های 108 مگاپیکسلی خواهند بود که به زودی عرضه می شوند.

ساخت چهار گوشی شیائومی با سنسور 108 مگاپیکسلی

طبق گزارشهای بدست آمده، “شیائومی” در حال ساخت چهار گوشی هوشمند خود مجهز به سنسور 108 مگاپیکسلی می باشد که از اسامی رمزی tucana، draco، umi و cmi بهره خواهد برد.شایان ذکر است که این گوشی‌ها از سنسور ISOCELL Bright HMX ساخت سامسونگ استفاده می‌کنند.این سنسور نخستین سنسوری است که مرز 100 مگاپیکسلی را رد می‌کند و کمپانی های “سامسونگ” و  شیائومی این سنسور را با همکاری همدیگر طراحی کرده اند.

این کمپانی ها و به واسطه ترکیب پیکسل‌ها، این سنسور می‌تواند در محیط‌های کم‌نور نور بیشتری دریافت کرده . در نهایت عکس‌های واضحتر و روشن‌تری را ارائه نمایند.

رابط کاربری استفاده در گوشی های شیائومی miuiمی باشد. گوشی‌های شیائومی از قابلیت سنسور 108 مگاپیکسلی و در رزولوشن کامل ارائه خواهد شد و همچنین این قابلیت برای 4 گوشی مذکور ارائه خواهد شد

در انتها و به گزارش سایت سیم کارت ذکر این نکته حائز اهمیت است که سامسونگ قصد دارد به زودی تولید انبوه سنسورهای 108 مگاپیکسلی را آغازکند . این بدان معنی می باشد که تا چند ماه دیگر شاهد عرضه نخستین گوشی مبتنی بر این سنسور خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.