مجله سیم کارت

عرضه گوشی های هواوی P40 با دو سیستم عامل

0 202

عرضه گوشی های هواوی P40 با دو سیستم عامل

همان گونه که در جریان هستید ، هواوی ماه گذشته گوشی‌ های میت 30 و میت 30 پرو را معرفی کرد . به دلیل تحریم‌ های آمریکا به سرویس‌ ها و اپلیکیشن‌ های گوگل دسترسی ندارند . این کمپانی بزرگ چینی در آینده ای نه چندان دور قصد دارد از گوشی‌ هواوی P40 خود رونمایی کند . اما نکته ای که وجود دارد این است که با وجود ادامه روند این محدودیت‌ ها . باید هواوی برای پرچمداران بعدی خود و هم چنین گوشی هواوی P40 خود استراتژی دیگری را اتخاذ نماید.

گوشی هواوی P40

در واقع با توجه به شرایط کنونی در صورتی که تحریم های اعمالِی از سمت ایالات متحده به هواوی تا سال 2020  هم چنان اعمال شود . به احتمال زیاد گوشی‌ هواوی P40 با دو سیستم‌ عامل اندروید 10 و هم چنین سیستم عامل هارمونی روانه‌ ی بازار خواهند شد . در حقیقت می توان گفت گوشی‌ هواوی P40 و هواوی P40 پرو می‌ توانند مانند میت 30 از اندروید 10 بدون داشتن سرویس‌ ها و اپلیکیشن‌ های گوگل بهره ببرند . این در حالی است که کاربران قادر خواهند بود در صورت تمایل از سیستم‌ عامل اختصاصی هواوی هم استفاده نمایند . در واقع هواوی این اختیار را در اختیار کاربران خود قرار می دهد . بدون هیچ اجباری از سیستم‌ عامل اختصاصی این شرکت استفاده نمایند . این حرکت ، برای بهبود ویژگی‌ های سیستم‌ عامل هارمونی گوشی هواوی P40 ، بی شک بازخورد های مختلفی در پی خواهد داشت.

لازم به ذکر است که فعلا سیستم‌ عامل هارمونی هواوی قابل عرضه نمی باشد . تا دو سال دیگر نمی‌تواند به‌عنوان رقیب قابل توجهی برای iOS باشد . این در حالی است که شرکت هواوی در آماده سازی این فرآیند از متخصصین و بودجه کافی برای تسریع در فرایند توسعه سیستم‌ عامل هارمونی هواوی بهره می‌ برد . این احتمال وجود دارد که هنگام عرضه هواوی P40 سیستم‌ عامل مذکور قابل ارائه در گوشی‌های هوشمند باشد.

در انتها لازم به ذکر است که گوشی های هواوی P40 در ماه مارس 2020 در اروپا معرفی خواهند شد . تمام این موارد در صورتی اعمال خواهد شد که تحریم ها از سمت آمریکا برداشته نشود . زیرا در صورت برداشتن تحریم ها گوشی‌ های مذکور همراه مجهز به سرویس‌های گوگل و اندروید 10 بوده و در بازار کشورهای مختلف عرضه خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.