مجله سیم کارت

عرضه گوشی هواوی نوا 7i در تاریخ 14 فوریه

0 106

عرضه گوشی هواوی نوا 7i در تاریخ 14 فوریه

 

بنا بر گزارشات منتشر شده و طبق اعلام  شرکت هواوی، این کمپانی قرار است در تاریخ 14 فوریه سال جاری (25 بهمن) گوشی جدید خود را به اسم “هواوی نوا 7i” روانه بازار مالزی کند.

اما طبق برسی ها نوا 7i گوشی جدیدی به حساب نمی‌آید! به عبارتی این گوشی جدید، همان نوا 6 SE است که اخیرا  در چین روانه بازار شد. اما خب این گوشی قرار است در تاریخ تعیین از سوی شرکت “هواوی” در کشور مالزی به فروش برسد.

هواوی نوا 7i به یک پردازنده قدرتمند کایرین 810، 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. همچنین سیستم‌عامل پیش‌فرض این محصول اندروید 10 است که بر اساس رابط کاربری EMUI 10 تنظیم شد . متاسفانه به دلیل تحریم‌ها آمریکا، این محصول نیز همانند گوشی‌های قدرتمند دیگر هواوی، بدون خدمات گوگل راهی بازار می‌شود.

گوشی هواوی نوا 7i

نوا 7i از یک نمایشگر 6.4 اینچی +Full HD از نوع LCD بهره می‌برد . سمت چپ و بالای آن یک حفره بسیار ریز برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن وجود دارد . همچین در قسمت پشتی نیز شاهد یک ماژول مربعی شکل در سمت چپ و بالای گوشی هستیم که در آن 4 دوربین است . یک دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق!

همچنین نوا 7i به حسگر اثرانگشت کنار دستگاه مجهز و یک باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی نیز با پشتیبانی از شارژر سریع 40 واتی، عهده‌دار تغذیه آن است. این شارژر قدرتمند می‌تواند باتری حجیم گوشی را در عرض 30 دقیقه از 0 به 70 درصد برساند!

در همین راستا هنوز شعبه هواوی در کشور مالزی  قیمت این گوشی جدید را اعلام نکرده پس باید تا روز ولنتاین (25 بهمن) منتظر بمانیم تا قیمت ان مشخص شود. با این اوصاف، نوا 6 SE در کشور چین با قیمت 320 دلار به فروش می‌رسد. از آن‌جایی که نوا 7i دقیقا همان نوا 6 SE است،خیلی بعید به نظر میرسد که قیمت این گوشی بیش از 320 دلار باشد و احتمالا این محصول با همان قیمت یا کمتر از نمونه مشابه به بازار عرضه شود.عرضه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.