مجله سیم کارت

مشاهده مشخصات گوشی گلکسی M21 در بنچمارک

0 21

مشاهده مشخصات گوشی گلکسی M21 در بنچمارک

یکی دیگر از محصولات کمپانی سامسونگ، گلکسی M21 می باشد که جزو گوشی های میان‌رده‌ این کمپانی  محسوب می شود. در واقع می توان این محصول را به عنوان جانشین گلکسی M20 دانست که توسط غول کره ای طراحی شده و اخیرا مشخصات فنی آن در بنچمارک معروف Geekbench نیز رویت شده است.

در حقیقت شواهد حاکی ازاینست که، "سامسونگ" قصد دارد در سال 2020 نیز همانند 2019، بازار گوشی‌های مقرون به صرفه و میان‌رده را تحت سلطه خود در آورد. این در حالیست که این کمپانی در سال گذشته از تعداد زیادی گوشی های  میان‌رده با مشخصات فنی متعدد رونمایی نمود که مورد استقبال نیز واقع شد. بنابراین این کمپانی امسال نیز با تغییر بخشی از نام همان محصولات و با اعمال تغییراتی ریز و درشت در مشخصات فنی، محصولات خود را به عنوان گوشی‌های جدید روانه بازار خواهد نمود.

یکی از این محصولات، "گلکسی M21"می باشد  که با شماره مدل SM-M21F، در بنچمارک معروف Geekbench مشاهده شده است.

از اینرو با توجه به این بنچمارک، گلکسی M21 قرار است با اندروید 10 و همچنین پردازنده اگزینوس 9611 به همراه 4 گیگابایت رم، روانه بازار شود.  این در حالیست که می توان به وضوح گفت، این محصول تا به این لحظه با مشخصات فنی نسخه 4 گیگابایتی گلکسی A51 برابری می‌کند.

لازم به ذکر است که Geekbench  تمامی مشخصات گلکسی M21 را مشخص نکرده است. اما شایعات حاکی از این است که گوشی  میان‌رده جدید سامسونگ با دو و یا سه دوربین در بخش پشتی، عرضه خواهد شد. ظرفیت‌های در نظر گرفته شده برای این گوشی ها 64 و 128 گیگابایتی می باشند. از اینرو این گوشی ها قرار است در رنگ‌های آبی، مشکی و سبز، برای فروش در دسترس همگان قرار بگیرد.

در انتها ذکر این نکته حائز اهمیت  می باشد که در حال حاضر کمپانی سامسونگ هیچ خبری مبنی بر وجود چنین محصولی ارائه ننموده است اما چون گلکسی M20 در ماه ژانویه سال گذشته معرفی شد، این احتمال وجود دارد که این محصول نیز در همین زمان‌ها رونمایی شود.

جزئیات گلکسی M20  به شرح زیر می باشد.

این گوشی مجهز به اندروید 8.1، بوده و با پردازنده اگزینوس 7904، عرضه شده است.

 دوربین های استفاده شده  در پنل پشتی این گوشی ها در مدل‌های 3/32 و 4/64 می باشد.

 بر خلاف بسیاری از مدل‌های دیگر، گلکسی M21 به نسبت گلکسی M20 پیشرفت‌های قابل توجهی خواهد داشت که البته برای مشخص شدن تمام آن قابلیت‌ها و بهبودی‌ها باید تا زمان عرضه آنها منتظر بمانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.