مجله سیم کارت

قابلیت های جالب اندروید 11

0 22

اندروید 11 در اسفند ماه اولین پیش نمایش آن توسط گوگل ارائه شد . اندروید 11 ویزگی های زیادی دارد و تا سال 2021 این نسخه ارائه می شود . این نسخه اندروید 11 قابلیت سرعت خواندن حافظه را سریع تر و امنیت را بهتر می کند . البته هنوز گوشی هایی هستند که هنوز به اندروید 10 نیز بروز رسانی نشده اند ، به همین علت هنوز خیلی زود است که در باره این نسخه اندروید بیشتر با خبر شویم . این نسخه اندروید پشتیبانی بهتری از  5G می کند . یکی دیگر از ویژگی های این اندروید حباب هایی است که در کنار صفحه برای ورود و خروج سریع به چت ها در برنامه های مختلف مشاهده می شود و دیگر نیازی نیست همه برنامه ها را برای پاسخ به چت ، اجرا کرد . در واقع وقتی روی این حباب می زنیم پیام های قبلی و یک قسمت برای تایپ کرد می بینید ، که این قابلیت برای پاسخ سریع تر به پیام ها ، یک قابلیت بسیار خوب است . حالت تاریک خودکار یکی دیگر از بهبود های اندروید 11 است و از این به بعد با روشن کردن حالت هواپیما ( Airplane Mode ) ، اتصالات بلوتوث صوتی را قطع نمی‌ کند .
یکی دیگر از مهم ترین محدودیت هایی که در اندروید برای کاربران فیلم بردار آن بود محدودیت در هر بار ضبط تا 4 گیگا بایت بود که حالا اعلام شده است در اندروید 11 این محدودیت برداشته شده است و این محدودیت مربوط به ضبط ویدیو برطرف شده است که این احتمال ی رود که این تصمیم "گوگل" تا حد بسیار زیادی مورد توجه افراد قرار می گیرد و افرادی که تمایل به ضبط ویدیو های  8kو  4k دارند از این خبر استقبال می کنند . این محدودیت از این سیستم‌عامل حذف شده ولی در حال حاضر فقط اپلیکیشن‌ های معدودی از این مشخصه پشتیبانی می‌ کنند . متاسفانه اپلیکیشن Google Camera جزو این اپلیکشن‌ ها نیست و نمی ‌دانیم که این مشخصه چه زمانی روانه ‌ی اپلیکیشن دوربین گوگل می ‌شود . اپلیکیشن محبوب Open Camera از این قابلیت پشتیبانی می کند . به همین خاطر کاربرانی که از همین حالا قصد دارند از این قابلیت بهره ببرند ، باید از این اپلیکیشن استفاده کنند . باید خاطر نشان کنیم این اپلیکیشن بیش از 10 میلیون بار در گوشی‌ های اندرویدی نصب شده است و در کل عنوان مشهوری محسوب می‌ شود .
در نهایت پیشنهاد می کنیم جهت بهره مندی از اخبار تکنولوژی روز دنیا و همچ نین اخبار لحظه به لحظه اپراتور ها با سایت سیم کارت همراه باشید .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.