مجله سیم کارت

محافظ هواوی میت 30 پرو،جزئیات این گوشی را آشکار می کند

0 31

محافظ هواوی میت 30 پرو،جزئیات این گوشی را آشکار می کند

همانطور که می دانید اینروزها خبرهای داغ زیادی از "هواوی" شنیده می شود.از تحریم های این کمپانی توسط آمریکا گرفته تا آخرین خبر که مربوط به گوشی تاشوی "هواوی میت ایکس"در دستان مدیرعامل روابط عمومی رویت شد که خبر از عرضه ی دیرتر این گوشی می داد.

کمپانی هواوی به دفعات کاربران خود را غافل گیر کرده و هم اکنون نیز با سپری کردن دوران سخت کاری خود سعی دارد قویتر و پرشورتر از گذشته کار خود را پیش بردتا بتواند روز به روز در این عرصه خودنمائی مرده و حسن نیت خود را به کاربران خود هدیه دهد.بر همین اساس هواوی قرار است در چند ماه آینده از گوشی‌های"میت30" و"میت30 پرو" خود رونمائی کند.حال اینبار تصویری از یک محافظ منتشر شده که به احتمال زیاد مربوط به میت30پرو خواهد بود.

حال جزئیاتی که از این محافظ مشاهده می شود به شرح زیر می باشد:

بریدگی در بالای صفحه نمایش نشان می دهد که این بریدگی مربوط به تشخیص چهره سه بعدی می باشد.

یکی دیگر از جزئیات این محافظ مربوط به خمیدگی‌های اطراف نمایشگر است.

همچنین هیچ حاشیه مشکی رنگی در کناره‌های نمایشگر این محافظ دیده نمی شود.

با توجه به این جزئیات احتمال می رود علاوه بر اینکه هیچ حاشیه ای در گوشی میت30پرو وجود نخواهد داشت، تصور می شود هیچ دکمه ی فیزیکی در اطراف این مدل گوشی تعبیه نشده باشد و این دکمه ها جایگزین نمونه لمسی در درون نمایشگر باشند.

نکته ای که ذکر آن ضروری می باشد اینست که قبلا نیز محافظ هواوی مدل میت30پرو به معرض دید درآمده بود که این محافظ دارای محفظه ی 5سوراخی بود که به ترتیب برای دوربین سلفی، حسگر Proximity،بلندگو و دو مورد دیگر نیز مربوط به سنسورهای تشخیص چهره سه بعدی بودند.

هواوی در این مدل گوشی خود از سنسور TOF برای تشخیص چهره سه بعدی استفاده کرده است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.