مجله سیم کارت

مشخصان جدید گلکسی A91

0 41

مشخصان جدید گلکسی A91

همانطور که در جریان هستید سامسونگ  ماه گذشته از گوشی گلکسی A90 خود که مچهز به "اینترنت 5G" بود رونمایی کرد و قصد دارد بزودی از نسل بعدی گوشی های خود نیز رونمایی کند.نسل بعدی این گوشی ها با عنوان  گلکسی A91 می باشند.طبق اطلاعات بدست آمده این مدل بسیار شبیه به مدل A90 می باشد.در همین راستا جزئیاتی از این گوشی منتشر شده است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود:
صفحه نمایش بکار رفته در این گوشی ها در ابعاد  6.7 اینچی خواهند بود.
 لازم به ذکر است که نمایشگر این گوشی دارای بریدگی قطره‌ای شکل خواهد بود.
تراشه استفاده شده در این گوشی از نوع  اسنپدراگون 855 می باشد که به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد.
باتری گلکسی A91 ،4500 میلی آمپرساعت خواهد بود.
سرعت شارژ برای این گوشی ها تا سرعت 45 وات تعبیه شده است که موجب شارژ سریعتر خواهد شد.
نکته حائز اهمیت اینست که گلکسی A91 از فناوری 5G پشتیبانی نمی کند.

مشخصان جدید گلکسی A91

این گوشی مجهز به دوربین سه گانه می باشد که شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی ، دوربین دوم 12 مگاپیکسلی بوده و دوربین سوم هم برای تشخیص عمق انجام وظیفه می‌کند.همچنین این گوشی مجهز به  دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی می باشد که از دیافراگم بهتر F/2.2 بهره می‌برد.

مسئله ای که وجود دارد اینست که فعلا مشخص نیست که آیا "سامسونگ" شارژر مبتنی بر این تکنولوژی را در جعبه این گوشی قرار می‌دهد یا اینکه همانند گوشی گلکسی نوت 10 پلاس  به شارژر 25 واتی بسنده خواهد کرد.

 گلکسی A91 نخستین گوشی سامسونگ است که از همان ابتدا با "اندروید 10"عرضه می‌شود.

در انتها لازم به ذکر است که به احتمال زیاد قبل از انتهای سال جاری میلادی ، گلکسی A91 در برخی از کشورها مانند هند روانه‌ی بازار می‌شود. اما در حال حاضر قیمتی برای این گوشی در نظر گرفته نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.