مجله سیم کارت

نامگذاری جدید گوشیهای جدید سامسونگ

0 42

نامگذاری جدید گوشیهای جدید سامسونگ

اخیرا گزارش‌های مختلفی مبنی بر نامگذاری محصولات جدید سامسونگ شنیده می شود.در همین راستا اخیرا مطلع شدیم که گوشی‌های پرچمدار و جدید کمپانی "سامسونگ" در سال 2020 میلادی تغییر نام خواهد داد.

 در واقع مدیر بخش موبایل سامسونگ، به تازگی از تغییر شیوه نام گذاری گوشی‌های پرچمدار سری جدید این شرکت خبر داده است.از اینرو این کمپانی اعلام کرده است که به علت ورود به سال 2020 و همچنین آغاز یک دهه جدید، نام گوشی‌های جدید سامسونگ تغییر یافته و با عناوین گلکسی اس20 ، اس 20 پلاس و اس 20 اولترا خواهد بود.

کمپانی سامسونگ بعنوان یکی از پرفروش ترین و همواره محبوب ترین کمپانی کره ای است که در نهایت بعد از تلاش و تحقیقات و همچنین بررسی های مختلف تصمیم به تغییر در شیوه ی نامگذاری گوشی های خود نموده است.

در حقیقت این کمپانی کره ای در سال‌های اخیر موفق شده است جایگاه نخست پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین تولیدکننده موبایل را در بازارهای جهانی به خود اختصاص دهد و از رقبای قدرتمند خود همچون اپل و هواوی جلو بزند.

در انتها ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که گوشی های  گلکسی اس20 اولترا مجهز به یک لنز دوربین 108 مگاپیکسلی می باشند که در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که به قدرت زوم 100 برابری مجهز خواهد بود. همچنین هر سه پرچمدار جدید این شرکت قابلیت فیلم برداری 8k را داراست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.