مجله سیم کارت

گوشی های تاشوی سه لایه سامسونگ

0 114

همان طور که در جریان هستید ، در مقاله های قبلی به گوشی هوشمند تاشوی سه گانه  “ال جی” اشاره کردیم که قابلیت تا شدن در سه لایه داشت . این پتنت جدید ال جی بود که توسط کمپانی ال جی است . در مورد گوشی های تاشوی سه لایه سامسونگ گلکسی فولد تا کنون مقالات متعددی نوشته شده است . این کمپانی هم اکنون پتنت جدید گوشی تا شوی خود را با امکان تاشوی سه نمایش گر ثبت کرده است .

پتنت گوشی های تاشوی سه لایه سامسونگسامسونگ تصویری از پتنت خود را به اشتراک گذاشته است . از قابلیت تاشوی دستگاهی با دو لولا و سه نمایش گر می باشد . لازم به ذکر است که این گوشی از طراحی Z-Fold با قابلیت تاشدن صفحات نمایش گر که به‌شکل حرف Z می باشد بهره مند می باشد .

گوشی های تاشوی سه لایه سامسونگ

این گوشی در حالت باز بودن به شکل گوشی بسیار بزرگ با نمایش گر بزرگ خواهد بود . اما در هنگام جمع بودن تقریبا در ابعاد یک گوشی معمولی اما حجیم در می آید . سامسونگ نیز همانند کمپانی ال جی در تلاش است تا در حد امکان گوشی تاشوی جدید خود را در نازک ترین و منعطف ترین حالت ارائه دهد . به گونه ای که در هنگام جمع صفحه نمایش حجیم به نظر نرسد . هم چنین گوشی تاشوی جدید دارای نمایش گر بزرگ تر از “گلکسی فولد” خواهد بود.

پتنت گوشی های تاشوی سه لایه سامسونگ

در انتها ذکر این نکته حائز اهمیت است که در تصاویر منتشر از نماهای مختلفی از نحوه ی قرار شکل های مختلف از گوشی های تاشوی سامسونگ است .در واقع سامسونگ می تواند با اندکی تبحر و ایده گوشی بسیار خاص و منحصربفردی را ارائه نماید . به گونه ای که بتواند دنیای گوشی های تاشوی هوشمند را دگرگون کند.

با تمام این بیانات تصاویر از گوشی جدید سامسونگ در حد ثبت پتنت می باشد .بنابراین به این زودی ها نباید منتظر ارائه ی گوشی تاشوی سه لایه از سمت کره ای ها (سامسونگ) باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.