مجله سیم کارت

پنجم آذر منتظر معرفی آنر V30 باشید

0 19

پنجم آذر منتظر معرفی آنر V30 باشید

طبق آخرین اخبار رسیده از کمپانی آنر ، این شرکت بزرگ در حال ساخت گوشی پرچمدار خود می باشد که قرار است در سال جاری میلادی معرفی شود.این گوشی از خانواده V بوده و در ماه نوامبر به روزرسانی خواهد شد. بنابراین با توجه به اخبار بدست آمده  گوشی آنرv30 در تاریخ پنجم آذر ، بصورت کاملا رسمی معرفی خواهد شد.گوشی موردنظر با عنوان آنر V30 می باشد و دارای مشخصات بسیار جذاب و هیجان انگیزی نیز خواهد بود.

 گوشی های سری قبل این کمپانی که بعنوان پرچمدار آنر بود و با نام V20 معرفی شده بود ،دارای مشخصات خاص و منحصربفردی بود که با نمایشگر حفره دار عرضه شده و توانست به فروش خوبی دست پیدا کرده و مخاطبان خاصی را به سمت خود سوق دهد.

در همین راستا مسلما در گوشی آنر V30 نیز شاهد جزئیات و مشخصات خاصی خواهیم بود. اما مسئله ای که وجود دارد اینست که در پرچمدار جدید آنر حفره ای بزرگتر چایگزین حفره ی دایره ای شکل خواهند بود.این گوشی مجهز به دو دوربین سلفی خواهد بود. لازم به ذکر است که در این گوشی بجای حسگر زیر نمایشگر شاهد سنسور اثر انگشت در کنار دستگاه خواهیم بود. با تمام این بیانات تصورات حاکی از اینست که نمایشگر آنر V30 از تکنولوژی LCD بهره خواهد برد.

پرچمدار جدید آنر از اینترنت 5G بهره مند خواهد بود. بنابراین پردازنده استفاده شده در آن از نوع Kirin 990 می باشد. شایان ذکر است که این پردازنده قبلا برای گوشی های هواوی میت 30 نیز استفاده شده بودند.

پنجم آذر منتظر معرفی آنر V30 باشید

حال در این قسمت اشاره ای به معنی اسم این گوشی خواهیم کرد.آنر در محصول جدید خود از کلمه vera استفاده کرده است که ما به اختصار آن را با حرف V می شناسیم. اما معنی کلمه vera چیست؟
نام Vera که برای این گوشی انتخاب شده است ریشه‌  لاتینی دارد و معنی آن واقعیت و یا حقیقت می باشد.بنابراین تصور می شود کمپانی آنر با این نامگذاری اهداف بزرگی را در سر می پروراند و قصد دارد برند جدید گوشی های پرچمدار خود را برای طرفداران و کاربران واقعی و البته وفادار خود تبلیغ نماید. و با اینکار بتواند دوسر سود عمل کند.

نظر شما درباره سیاست کمپانی آنر چیست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.