مجله سیم کارت

گلکسی نوت 20

0 32

طبق اطلاعیه اواسط مرداد ماه قرار است رونمایی شود البته این طور که به نظر می رسد سامسونگ قصد ندارد معرفی محصول خود را به تاخیر بیاندازد با این که بسیاری از شرکت ها به خاطر ویروس کرونا ، معرفی محصولات خود را به تعویق انداخته اند . زیرا تاریخ رو نمایی این مدل در تابستان است و امیدواریم تا آن زمان راهی برای کنترل این ویروس پیدا شود . البته به نظر می رسد سامسونگ امسال حتما گوشی " گلکسی نوت 20 " و نوت 20 پلاس خود را رونمایی کند . طبق اطلاعیه ای اعلام شده است که گلکسی اس 20دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است و احتمال می رود که گلگسی نوت 20 پلاس با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی  عرضه شود . این گوشی هوشمند از تراشه ی اسنپدراگون 865 پلاس مجهز می شود .
این محصول جدید سامسونگ دارای سیستم عامل اندروید 10 است و در واقع سری گلکسی نوت 20 قرار است با طراحی بهتر از سری گلکسی اس 20 راهی بازار شوند در حال حاضر پرچم دار سامسونگ در بازار گلکسی نوت 10 است که با باتری 3500 میلی آمپرساعتی است که گلکسی نوت 10 جلو و پشت شیشه ای دارد با فریمی از جنس آلومینیوم و این گوشی نمایشگری با ابعاد 6.3 اینچ دارد که توانسته به کمک پردازنده و نمایشگر کم مصرف خود تا حدودی با همین باتری عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد اما از آن جایی که همه گوشی‌های سری نوت 20 به اینترنت 5G مجهز می‌شوند ، طبیعی است شاهد استفاده از چنین باتری حجیمی باشیم. صفحه نمایش لمسی خازنی با 16 میلیون رنگ که این ها از ویژگی های نوت 10 است . دوربین پشت این گوشی سه لنز مجزا دارد که دو دوربین  آن 12 مگا پیکسل و دوربین سوم آن 16 مگاپیکسل است و مناسب برای فیلم برداری است  و دوربین جلو این گوشی 10 مگاپیکسل است .
البته باید این را هم عنوان کنیم که تا به الان " سامسونگ " اطلاعات زیادی در رابطه با این مدل گوشی خود عرضه نکرده است و تا زمان رونمایی آن که مرداد ماه اعلام شده است زمان بسیاری با قی مانده است امیدواریم تا آن زمان اطلاعات بیشتری بدست مان برسد . البته با این که جهان از دست ویروس کرونا به تعطیلی کشیده است اگر تا آن زمان شرایط کرونا بهتر نشود احتما اینکه سامسونگ محصول خود را به صورت آنلاین وارد بازرا کند خیلی زیاد است .  
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.