مجله سیم کارت

رایتل و وام یک میلیون تومانی

0 386

در این روزها که همه افراد درگیر کرونا هستن و اکثر مشاغل و کسب و کارها به تعطیلی کشیده شده اند . دولت با اعلام رعایت فاصله گذاری و تاثیر آن بر شیوع کرونا اقدام هایی کرده است . یکی از این راه ها ارائه تسهیلات به یارانه بگیران است که در این شرایط کرونایی کمکی برای اقشار ضعیف جامعه باشد . این تسهیلات یک وام یک میلیون تومانی رایتل ( rightel ) است و قرار است اولین پنج شنبه اردیبهشت به حساب سرپرست خانوار واریز شود .

همانطور که قبلا اشاره کردیم سرپرست خانوار برای دریافت این وام باید کد ملی خود را با سیم کارتی که به نام خودشان است به سامانه 6369 پیامک کنند . که این اقدام دولت باعث شد که اپراتورها به فکر این بیوفتند که سیم کارت رایگان به سرپرست خانوار هایی که ” سیم کارت ” به اسم خود ثبت ندارند ، اهدا کنند . نحوه دریافت آن را از طریق دفاتر و مراکز فروش خود اعلام کردند .

وام یک میلیون تومانی رایتل

ولی با مراجعه زیاد و ازدحام جمعیت متقاضیان در این مراکز و احتمال شیوع سریع ویروس کرونا سریعا اپراتور ها اعلام کردند که ثبت نام فقط از طریق اینترنتی صورت پذیرد . هرکدام از این اپراتور ها سایت ثبت نام خود را برای متقاضیان باز کردند .
یکی از این اپراتور ها که در این طرح شرکت داشته است اپراتور رایتل است . اعلام کرد متقاضیان محترمی که درخواست خرید سیم کارت رایتل را دارند می توانند اینترنتی در خواست خود را ثبت نمایند . از این طریق درخواست شان ثبت و اجرا می شود و سیم کارت خود را رایگان درب منزل تحویل بگیرند . با دریافت سیم کارت وام یک میلیون تومانی رایتل را می توانند فعال کنند .

در ادامه اعلام کرد که قیمت سیم کارت رایتل برای متقاضیان محترم رایگان است . نیازی به پرداخت هزینه ای بابت ” خرید سیم کارت رایتل ” نیست . و هم چنین از ارائه 6 ماهه خدمات هدیه نیز به متقاضیان خبر داد . به محض دریافت سیم کارت خود از این خدمات می توانند استفاده نمایند .

هدایای رایتل

هدایای اعلامی از طرف شرکت ” رایتل ” ارائه مکالمه درون شبکه ، اینترنت در 6 دوره 30 روزه به هر سیم کارت تعلق می گیرد . هردوره یک گیگا بایت اینترنت همراه است . علاوه بر این هدایا می تونید از خدمات اپلیکیشن های منتخب رایتل تا سقف 1 گیگابایت ، بدون هیچ هزینه ای و به مدت 180 روز بهره مند شوید . وام یک میلیون تومانی رایتل برای کلیه مشترکان قابل فعال سازی است .

اپراتور رایتل یکی از اپراتور های است که در شرایط کرونایی حاکم بر کشور اقدامات زیادی را انجام داده است و طرح های مختلفی را برای کاربران خود که این ایام باید بیشتر در خانه بمانند و حتی برای معلمانی که این روز ها باید در خانه و به صورت آنلاین با شاگردان خود در ارتباط باشند ، ارائه داده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.