مجله سیم کارت

احتمال استفاده گلکسی فولد 2 از پوشش شیشه ای

0 29

احتمال استفاده گلکسی فولد 2 از پوشش شیشه ای

وقتی صحبت از گوشی گلکسی شد قرار بود نمایشگر گلکسی فولد مهم‌ترین و خاص ترین گوشی کمپانی بزرگ سامسونگ باشد .ولی به مرور زمان و با توجه به مشکلات زیاد، این نمایشگر تبدیل به نقطه ضعف برای  گلکسی فولد شد. حتی به تعویق انداختن تاریخ عرضه و اعمال برخی تغییرات جزئی هم نتوانستند  مشکلات این محصول را به‌طور کامل حل نمایند. بخش اعظم این مشکلات مربوط به استفاده از پوشش پلاستیکی به جای پوشش شیشه‌ای  این گجت می باشد.

اما به نظر می‌رسد شرکت سامسونگ برای عرضه جدیدترین گوشی تاشو خود با نام احتمالی گلکسی فولد 2، قصد دارد با برنامه ریزی بهتری به پیش رفته و با اصلاح و تغییر برخی از مشکلات مطرح شده ، ان را روانه بازار  نماید. 

اخیرا افشا شده، گلکسی فولد 2 به جای پوشش پلاستیکی از شیشه استفاده خواهد کرد. بر همین اساس و با توجه به  مطالبی که اخیرا در سایت ETNews منتشر شده است  میتوان انتظار تغییرات اساسب و کاربردی برای گوشی های گلکسی فولد 2 را داشت.

این در حالیست که استفاده از پوشش شیشه‌ای می‌تواند چین‌خوردگی میان نمایشگر را حذف کرده و یا حداقل به طرز چشمگیری این ایراد را کاهش دهد.اما باید دقت داشته باشید که این قابلیت  نمی‌تواند دوام این گوشی را افزایش دهد. برخی از کارشناسان حوزه فناوری در این رابطه نظرات متنوعی منتشر نمودند و خاطرنشان کرده‌اند که استفاده از چنین پوشش‌هایی، گوشی تاشو را آسیب‌پذیرتر خواهد نمود و هزینه تولید انبوه آن‌ها  را نیز به شدت افزایش خواهد داد.

حال با توجه به موارد ذکر شده این احتمال وجود دارد که کمپانی سامسونگ برای گوشی های تاشوی جدید خود ، و برای رسیدن به بلوغ تکنولوژی، مجددا از پوشش پلاستیکی بجای پوشش شیشه ای بهره ببرد.

در همین رابطه گزارش‌های مختلفی از  سامسونگ منتشر شده کا در ماه فوریه همزمان با گوشی‌های گلکسی اس 11 از گلکسی فولد 2 رونمایی خواهد کرد و این احتمال را که این گوشی مانند موتورولا ریزر از طراحی عمودی بهره می‌برد و احتمالا با قیمت بسیار کمتری نسبت به نسل قبلی خود روانه‌ی بازار خواهد شد افزایش میدهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.