مجله سیم کارت

استفاده از ساختار جدید در ایفون SE2

0 44

استفاده از ساختار جدید در ایفون SE2

طبق گزارشات بدست امده  ایفون SE 2 برای بهبود عملکرد در زمینه‌ی آنتن، از فناوری پلیمر کریستال مایع (LCP) بهره می‌برد. اپل یکی از کمپانی های معتبر امریکایی است که در تولید و عرضه محصولات با کیفیت ید طولانی دارد. طرفداران این کمپانی انتظار هیچ ضعف و ایرادی از محصولات فوق الذکر را ندارند. با این حال به دفعات این مشکل و ایراد در محصولات مختلف این کمپانی ظاهر شده است. بر همین اساس و مطابق با گزارشات بدست آمده ، شرکت‌های Career Technologies و  Murata Manufacturing قطعات مربوط به این آنتن را از اوایل سال 2020  در اختیارکمپانی "اپل" قرار خواهند داد  تا این شرکت بتواند در اواخر سه‌ماهه نخست 2020 این محصول را روانه‌ی بازار کند.

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم ، طراحی ایفون SE2 بسیار شبیه به ایفون 8 می باشد. ایفون SE2 مجهز به دکمه هوم تاچ آیدی خواهد بود و نمایشگر آن در ابعاد 4.7 اینچی عرضه خواهد شد.لازم به ذکر است که تراشه استفاده شده در این گوشی از نوع تراشه قدرتمند A13 Bionic بوده و حافظه رم این گوشی 3 گیگابایت خواهد بود.

به احتمال خیلی زیاد گوشی ذکر شده در دو مدل 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی و در سه رنگ قرمز ، نقره ای و خاکستری عرضه شوند.

گوشی فوق الذکر فاقد قابلیت لمس سه‌بعدی می باشد (همانند خانواده ایفون 11). اما نکته ای که وجود دارد اینست که نام این مدل ایفون بصورت قطع ایفون SE2 نمی باشد و احتمال تعییر نام آن وجود دارد. کارشناسان اسم های احتمالی این مدل را ایفون 8 اس و ایفون 9 ذکر کرده اند.

در نهایت لازم به ذکر است که قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی 399 دلار برآورد شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.