مجله سیم کارت

ال جی گوشی با دو حالت نمایشگر می سازد

0 34

ال جی گوشی با دو حالت نمایشگر

چند وقت پیش طی مقاله ای جدا بیان کردیم که کمپانی بزرگ "ال جی" در حال ساخت گوشی تاشوی خود است. در واقع ،در بازار پر از هیجان گوشی های تاشو، ال جی نیز همردیف با رقبای خود گام برداشته و به پیش می رود.

خبرهای جدید حاکی از اینست که ال جی گوشی های تاشوی خود را با دو نمایشگر عرضه خواهد نمود.این گوشی تاشو به حالت بروشور باز و بسته خواهد شد و خبری از حالت کتابی دراین گوشی دیده نمی شود.

اخیرا وب سایت LetsGoDigital پتنت جدیدی از گوشی تاشو ال جی منتشر کرده است که نمایانگر مجهز بودن این گوشی به صفحه تاشوی بروشوری شکل است.این گوشی کاملا متفاوت از "هواوی میت ایکس" و "گلکسی فولد" خواهد بود.نمایشگر تاشوی ال جی دارای نمایشگر منعطف بزرگ و نمایشگر پشتی کوچک است و بیشتر شبیه به یک تبلت با دو نمایشگر جدا می باشد.این گوشی در حالت بسته شدن حالت تاشو شبیه به گوشی معمولی در همان اندازه (البته با ضخامت بیشتر) خواهد بود.

ال جی گوشی با دو حالت نمایشگر

طبق پتنت منتشر شده گوشه های بالایی و پایینی این مدل تخت هستند اما لبه های دستگاه دارای خمیدگی می باشند و همچنین کلیدهای پاور و تنظیم صدا در مکان مخصوص به خود قرار گرفته اند.

ال جی با چینش Z مانند نمایشگر خود توانسته است در میان تمام گوشی های تاشو و گوشی های کمپانی های بزرگ بسیار منحصربفرد و خاص باشد.کمپانی ال جی تلاش کرده است تا حد امکان طرح خود را در باریک ترین شکل ارائه دهد.اما با توجه به حالت بروشوری نمی توان از ضخامتاین گوشی چشم پوشی نمود.

لازم به ذکر است که تمام قطعات اصلی این گوشی زیر پنل منعطف نمایشگر گنجانده شده است.در این مدل گوشی دوربین اصلی در پنل پشتی واقع شده است که در حالت بسته بودن اثری از دوربین دیده نمی‌شود.دوربین در دو حالت قابل استفاده می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.