مجله سیم کارت

انتتشار رندرهایی از گوشی وان پلاس8

0 12

انتتشار رندرهایی از گوشی وان پلاس8

کمپانی وان پلاس یک کمپانی چینی است که از مدتی پیش در حال ساخت گوشی های متنوع خود می باشد و در همین راستا موفق شده است بسیار مفید ظاهر شود.این شرکت در سال 2015 توانست از اولین گوشی میان رده خود با عنوان وان پلاس ایکس رونمائی کرد. حال طبق گزارشات رسیده این کمپانی قصد دارد بعد از گذشت جندین سال ، اینبار از یک گوشی میان رده دیگر رونمائی کند.

از اینرو چند ساعت پیش رندرهایی از گوشی میان رده جدید وان پلاس توسط  اکانت توییتری OnLeaks منتشر شد. در این رندر جزئیاتی از گوشی میان رده "وان پلاس 8 لایت" بیان شده است که  در ادامه به جزئیاتی از آن خواهیم پرداخت.

ابعاد گوشی جدید وان پلاس 159.2 در 74 در 8.6 میلی‌مترمی باشد.

گوشی وان پلاس 8 لایت ، از نظر طراحی ظاهری شباهت بسیار زیادی با گلکسی اس 11 دارد.

حفره نمایشگر و همچنین ماژول دوربین در بخش فوقانی پنل جلویی قرار گرفته است.

این گوشی مجهز به دوربین دوگانه می باشد.

به احتمال زیاد دوربین های وان پلاس 8 از نوع نرمال و اولترا واید باشند.

پورت USB-C و دکمه های تنظیم صدا در گوشی وان پلاس 8 لایت ، در سمت راست بدنه گوشی قرار گرفته است.ازاینرودکمه پاور نیز در سمت راست گوشی واقع شده است.

با تمام بیانات ذکر شده ، در حال حاضر هیچ اثری از جک هدفون در رندر منتشر شده دیده نمی شود.این گوشی به احتمال خیلی زیاد با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر (نمایشگر اولد) ظاهر خواهد شد ، زیرا فقدان حسگر اثر انگشت فیزیکی دروان پلاس 8 به مراتب دیده می شود.

انتتشار رندرهایی از گوشی وان پلاس8

لازم به ذکر است که اطلاعات منتشر شده درباره گوشی میان رده وان پلاس 8 لایت در همین حد بوده است و در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت این محصول و همچنین مشخصات سخت افزاری در دسترس نمی باشد. اما به پیش بینی های انجام شده و ازآنجایی که گوشی وان‌پلاس 7t  با قیمت 599 دلار روانه‌ی بازار شده است،بنابراین به احتمال زیاد گوشی جدید وان پلاس با قیمت پایین‌تری عرضه خواهد شد.

برای بهره مندی از اطلاعات روز تکنولوژی و همچنین اطلاعات مربوط به اپراتورها با ما در تماس باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.