مجله سیم کارت

انتشار رندری از جزئیات گوشی‌های گوگل پیکسل 4

0 12

انتشار رندری از جزئیات گوشی‌های گوگل پیکسل 4

همانطور که در جریان هستید اواسط تیرماه رندری از گوشی "گوگل پیکسل4 ال ایکس" منتشر شد و کلیاتی از این گوشی را به نمایش گذاشت حال اخیرا رندری از "گوگل پیکسل4" منتشر شد که نشان می دهد این دو گوشی تفاوت زیادی با همدیگر ندارند. ابعاد دو گوشی هوشمند نشان می دهد که گوگل پیکسل 4 کوچکتر از گوگل پیکسل 4 ایکس ال می باشد. در هر دو دستگاه خبری از بریدگی بالای نمایشگر یا روزنه‌ی دوربین سلفی وجود ندارد.البته ناگفته نماند که این رندرها براساس شایعاتی که در مورد این دو مدل گوشی در دسترس بوده ،منتشر شده است و هنوز ناگفته های زیادی درباره این گوشی ها وجود دارد.یکی از این ناگفته ها ، نامشخص بودن موقعیت قرارگیری اسپیکر استریو می باشد.

حال با توجه به تصاویر مربوط به محافظ نمایشگر گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل 4 و گوگل پیکسل 4 ایکس ال می توان شاهد سه بریدگی مربوط به دوربین بود که تصور می شود دو بریدگی مربوط به دوربین معمولی بوده و بریدگی سوم مربوط به حسگر تشخیص چهره پیشرفته باشد.بریدگی مربوط به بخش میانی نمایشگرنیز مربوط به بلندگوی دستگاه می باشد.اما در میان همه ی موارد ذکر شده وجود یک حفره ی بزرگ و مرموز در سمت راست به عنوان یک علامت سوال بزرگ باقی ماند است.

انتشار رندری از جزئیات گوشی‌های گوگل پیکسل 4

یکی دیگر از شایعاتی که درباره این گوشی ها مطرح می شود اینست که به احتمال زیاد "گوگل" برای این گوشی ها از پروژه soli استفاده خواهد کرد که یک تکنولوژی مبتنی بر رادار بوده و بعنوان بخشی از آینده اینترنت اشیاء می باشد و دارای این قابلیت است که با دقت بسیار بالایی بتواند حرکات دست را رهگیری نماید.

این تکنولوژی در کنفرانس توسعه دهندگان در سال 2015 معرفی شد اما تا کنون ارائه نشده است.

بنظر شما هم اکنون وقت آن رسیده است که گوگل این پروژه خود را به مرحله ی اجرا درآورد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.