مجله سیم کارت

تصاویر منتشر شده از جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ

0 119

تصاویر منتشر شده از جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ

در طی کنفرانس توسعه دهندگان که چند وقت پیش برگزار شد، کمپانی سامسونگ به طراحی نسل بعدی گلکسی فولد خود اشاره نمود. طبق نظرات این کمپانی،گلکسی فولد از  مکانیزم عمودی بهره خواهد برد.این در حالیست که کمپانی موتورولا از گوشی تاشو موتورولا ریزر که مبتنی بر شکل و شمایلی همانند گلکسی فولد است نیز رونمایی کرده است.بنابراین کمپانی سامسونگ قصد دارد بزودی از گوشی تاشوی جدید خود رونمایی کند . در همین راستا و در طی چند روز گذشته تصاویر واقعی منتسب به جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شد که این گوشی را از زوایای مختلفی نشان می‌دهد.

نکته ای که وجود دارد اینست که نمی توانیم با قاطعیت در مورد این تصاویر اظهار نظر کنیم. این تصاویر تنها یک مدل اولیه از این گجت ها می باشد و بصورت قطعی اطلاعاتی از ان در دسترس نمی باشد.

طبق اخبار سامسونگ قصد دارد چند گوشی تاشو جدید روانه‌ی بازار کند که حداقل یکی از آن‌ها مبتنی بر طراحی عمودی خواهد بود.

جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ

از اینرو با توجه به تصاویر منتشر ، نسل جدید گوشی های گلکسی فولد،  مجهز به دوربین دوگانه می باشد که در پنل پشتی تعبیه شد . نمایشگر این گوشی بصورا حفره‌دار می باشدکه این حفره در مرکز بخش فوقانی گوشی تعبیه شد .

لازم به ذکر است که در بخش بیرونی گوشی تاشو جدید سامسونگ، یک نمایشگر بسیار کوچک وجود دارد که بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد و می تواند زمان را نمایش‌دهد.

طبق اخبار دیگر از خبرگزاری بلومبرگ، این گوشی تاشو با مجهز بودن به دوربین 108 مگاپیکسلی گلکسی اس 11 و همچنین دوربین پریسکوپی، دارای قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری می باشد. از اینرو اگر تصاویر منتشر شده صحت داشته باشد، برای زوم بین 1 تا 5 برابر از زوم دیجیتالی استفاده خواهد شد.

 

در انتها شایان ذکر است که روزنامه کره‌ای Korea Herald با انتشار گزارشی جدید و با استناد به صحبت‌های تحلیلگران اعلام کرده است که انتظار می‌رود نسل دوم گلکسی فولد با قیمت حدودی 850  دلاری روانه‌ی بازار می شود که کمتر از نصف قیمت 1980 دلاری گلکسی فولد محسوب می‌شود.

 

در همین راستا می توانیم به گوشی تاشو موتو ریزر کمپانی موتورولا باشیم.این گوشی مجهز به تراشه میان  رده می باشد که قرار است از ماه ژانویه با قیمت هنگفت 1500 دلاری در قفسه فروشگاه‌ها قرار بگیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.