مجله سیم کارت

رندر p40

0 10

 رونمایی خواهد کرد . P40شرکت هواووی به طور رسمی اعلام کرده است تا اواسط فروردین از سه عضو اصلی خانواد هواووی

قرار است این گوشی رقیب اصلی گلکسی اس 20 است . از جمله ویژگی های پرو این مدل نمایشگر خمیده در چهار جهت و دو دوربین  سلفی در حفره نمایشگر دارد و همراه با اندروید 10 ارائه می شوند . این گوشی نمایشگر 6.7 اینچی با رزولویشن 3160 در 1440 با رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد . 12 گیگا بایت حافظه رم و 512 گیگا بایت حافظه داخلی دارد و در پنل پشتی انتظار دوربین 52  مگاپیکسلی سونی  ، دوربین 40 مگاپیکسلی ، اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین تلسکوپی را داشته باشیم . و در بخش فوقانی آن نمایشگر هم یک دوربین 32 مگاپیکسلی به همراه سنسور به عنوان ماژول سلفی وجود خواهد داشت .
 پشتیبانی می کند و دو سیم کارت را پشتیبانی می کند و پردازنده ی 8 هسته ای دارد وقابلیت زوم 10 برابری دارد .  5Gاز فناوری

طبق اعلام این احتمال می رود این مدل گوشی "هواووی" با قیمت پایه 600 یورو در بازار عرضه شود و ارزان ترین مدل پرو هم 800 یورو قیمت خواهد داشت و مدل سوم آن که با نام پریمیوم است که این مدل با قیمت پایه 1000 یورو به دست کاربران خواهد رسید .
در این مدل گوشی های هواوی از سرویس ها و اپلیکشین های گوگل پشتیبانی نمی کند و قرار است با سخت افزار های بسیار پیشرفته ای روانه بازار شود . برای نمونه دوربین زوم مدل پریمیوم از زوم اپتیکال 10 برابری مدل پرو از زوم 5 برابری و مدل معمولی هم از زوم 3 برابری بهره می برد . باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوگل برای ارائه سرویس های خود از هر گوشی فروخته شده در بازار اروپا 40 دلار دریافت می کند .
البته در توییت تازه منتشر شده تفاوت قیمت های اعلام شده را مشاهده می کنید و می تواند علت این تفاوت ها در بازاری باشد که سری جدید هواووی در آن عرضه می شود باشد .
قیمت های اعلام شده برای محصولات جدیدی که هواووی عرضه کرده است امکان عرضه در ایالت متحده آمریکا را ندارد و تمامی قیمت های اعلام شده از این شرکت به یورو می باشد زیرا پرچمداران جدید و اصلی محصولات هواوی بازار اروپا می باشد به این دلیل است که قیمت این محصولات به یورو اعلام وعرضه می شود .
و در اخر تمامی اطلاعات منتشر شده از این مدل هواوی امکان دارد تا حدی جزئیات آن اشتباه از آب در بیاید به دلیل این که هنوز رسما معرفی نشده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.