مجله سیم کارت

ریلمی 5s با قیمت استثنایی و مشخصات جالب معرفی شد

0 89

ریلمی 5s با قیمت استثنایی و مشخصات جالب معرفی شد

 

همانگونه که در جریان هستید از مدنی پیش ریلمی در حال توسعه گوشی های هوشمند خود بود. هم اکنون این کمپانی گوشی توسعه یافته خود را معرفی نمود که در ادامه به جزئیاتی از آن خواهیم پرداخت.گوشی جدید ریلمی 5s دارای طرفیت ذخیره سازی بیشتری نسبت به مدلهای قبلی می باشد و با عنوان گوشی هوشمند 5s معرفی شده است. دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسلی بوده و از حسگر GM1 بهره مند می باشد که این حسگر در پنل پشتی تعبیه شد . لازم به ذکر است که گوشی هوشمند ریل‌می 5 اوپو ، با دوربین اصلی 12مگاپیکسلی  معرفی شد . نسبت به مدلهای سری قبل خود ارتقا قابل ملاحظه ای در این مدل مشاهده می شود.

و بهره‌مندی از حسگر GM1  “سامسونگ” در پنل پشتی معرفی شد.اما باید توجه داشته باشید که سایر دوربین‌های دو دستگاه اوپو مشابه یکدیگر هستند.

 

شایان ذکر است که علاوه بر دوربین 48 مگاپیکسلی ، ریل‌می 5 اس  مجهز به دوربین ثانویه‌ی 8MP با زاویه دید 119 درجه فوق عریض می باشد. همچنین این گوشی از دوربین ماکرو 2MP و حسگر تشخیص عمق 2MP بهره می‌برد که مشابه مشخصات دوربین‌های  ریل می 5 پرو می باشد. این گوشی علاوه بر رنگ های بنفش و آبی در رنگ جدید قرمز نیز به بازار عرضه می شود. گوشی ریل می 5 اس دارای ظرفیت حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی بوده  و  همچنین 64  گیگابایت ظرفیت حافظه‌ی داخلی دارد و از  128 گیگابایت رم نیز برخوردار می باشد. و با این مشخصات در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. نکته ای که وجود دارد اینست که دیگر مشخصات  گجت جدید نسبت به گوشی‌های هوشمند معرفی‌شده‌ قبلی تفاوتی نداشته است.

نمایشگر ریلمی 5s

نمایشگر ریل می 5 اس 6.5 اینچی  بوده و دارای رزولوشن +720p می باشد.

تراشه‌ی استفاده در این گوشی  اسنپدراگون  665 می باشد.

گوشی جدید ریلمی از ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی بهره می‌برد.

 

در واقع نسخه‌ی دیگر این گوشی هوشمند با  ظرفیت حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی،با قیمت  139  دلار  عرضه می شود. این در حالیست که  نسخه‌ی 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، با قیمت  153 دلار  به‌فروش خواهد رسید.

 

در پایان لازم به ذکر است که قبلا گوشی ریل‌می 5 پرو با تراشه‌ی  اسنپدراگون 712 با قیمت 140 دلار . همچنین ریل‌می 5 با 4 گیگابایت رم و 128  گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت 153.11 دلار به فروش می‌رسید . در حال  حاضر قیمت آن به 139.19 دلار کاهش یافت .

بنابراین اگر شما نیز علاقه مند به خرید محصولات جدید کمپانی ریلمی هستید می توانید ازطریق Flipkart یا  ازطریق سایت  Realme  ،و از تاریخ 29 نوامبر (8  آذرماه) ساعت 12 ظهر ، محصولات خود را خریداری نمائید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.