مجله سیم کارت

زمان ارائه گوشی های گلکسی اس 11

0 32

زمان ارائه گوشی های گلکسی اس 11

این روزها اخبار متعددی از کمپانی سامسونگ و گوشی های جدید گلکسی 11 این کمپانی به گوش می رسد.این کمپانی در حال ساخت گوشیهای جدید خود با عنوان گلکسی11 می باشد.

طبق آخرین اخبار رسیده از توییت کاربری IceUniverse  مشخص شد که گوشی های جدید سامسونگ  با عنوان گلکسی 11 و همچنین گوشی تاشو این کمپانی کره ای در تاریخ 29 بهمن یا همان 18 فوریه رونمائی خواهد شد.این گوشی ها برای اولین بار در سان فرانسیسکو معرفی خواهد شد.

لازم به ذکر است که سامسونگ کمی قبل از آغاز به کار نمایشگاه MWC از گوشی‌های سری گلکسی اس خود رونمایی کرده بود.

 از اینرو اخبار متعددی درباره گوشی‌های گلکسی اس 11 منتشر شده و مطابق با جدیدترین و آخرین گزارش‌ها، به‌ احتمال خیلی زیاد از گوشی‌های گلکسی اس 11 و اس 11 پلاس نسبت به نسل قبلی خود از باتری‌های بزرگ‌تری بهره می‌برند.

قبلا نیز مشخصاتی از گوشی های گلکسی سامسونگ  منتشر شده است که دارای ویژگی های بسیار خاص و منحصر بفرد می باشد. این گوشی با بهره‌گیری از دوربین 108 مگاپیکسلی و دوربین پریسکوپی با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری، یکی دیگر از گوشی های تاپ این کمپانی به حساب می آید.

این گوشی همچنین دارای رندرهای انتشار یافته ای در پنل جلویی می باشد که یک حفره نمایشگر در مرکز بخش فوقانی صفحه نمایش آن تعبیه شده است.

شایان ذکر است که نمایشگر این گوشی‌ها مبتنی بر رفرش ریت 120 هرتز خواهد بود.

این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 865 و یا اگزینوس 990 می باشد.

حافظه استفاده شده در این گوشی، حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و همچنین، حافظه داخلی 512 گیگابایت است که مبتنی بر تکنولوژی UFS 3.0 خواهد بود.

در نهایت لازم به ذکر است که کره ای ها در همین راستا قصد دارد از نسل جدید گوشی تاشو خود رونمایی کند.طراحی این گوشی بصورت عمودی می باشد. و قیمت حدودی این گوشی تقریبا 1000 دلار برآورد شده است.

اطلاعاتکلی از این گوشیدر دسترس نیست و تمام نکات بیان شده تنها اطلاعات بدست آمده از این گپشی می باشد.

بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر بایستی دوماه تا زمان معرفی این گوشی منتظر بمانید. بی شک در این مدت اطلاعات بیشتری از محصولات جدید سامسونگ ارائه خواهد شد. از اینرو برای استفاده از اخبار روز دنیا با سایت ما در ارتباط باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.