مجله سیم کارت

سرعت دانلود بالای گوشی های سامسونگ نسبت به اپل

0 7

سرعت دانلود بالای گوشی های سامسونگ نسبت به اپل

همانطور که می دانید با گسترش "اینترنت5G" گرایش به سمت این فناوری روز به روز در حال گسترش می باشد.از اینرو "اینترنت4G" همچنان رواج داشته و پیشتازی می کند.در واقع عوامل مختلفی دست به دست هم داده اند تا سرعت دانلود داده های کاربران بالا رود.

طبق گزارشات اخیر کمپانی "سامسونگ" با پیشی گرفتن از "اپل" توانسته است سرعت بالایی را برای دانلود داده ها به اسم خود ثبت نماید.این کمپانی کره ای موفق شده است در بیش از 37 کشور جهان رکورد بالایی برای خود ثبت نماید.

سرعت گوشی های سامسونگ در امریکا با 8.2 مگابیت‌بر‌ثانیه بیشتر از گوشی های "ایفون" بوده است و این کمپانی با پیشی گرفتن بر ایفون (البته از نظر سرعت دانلود) توانسته است رکورد جدیدی برای خود ثبت نماید.این سرعت با توجه به کشورهای مختلف نتایح متفاوتی ارائه کرده است.بیشتر تفاوت را می توان در کشور نروژ مشاهده کرد.سرعت دانلود گوشی های سامسونگ در این کشور 14 برابر بیشتر از ایفون می باشد که این رقم می توان بسیار زیاد و حتی بحث برانگیز باشد.اما ناگفته نماند که این رقم در کشور تایوان و امارات کاملا برعکس می باشد.در واقع در این کشورها سرعت دانلود برای گوشی های ایفون 14.7 برابر بیشتر از گوشی های سامسونگ می باشد.

سرعت دانلود بالای گوشی های سامسونگ نسبت به اپل

می توان گفت سرعت بالای دانلود (بدون در نظر گرفتن نام کمپانی) می تواند ارتباط مستقیمی با گوشی‌های بالارده داشته باشد زیرا آنها به باندهای فرکانسی و رادیویی بیشتری وصل می شوند  به گونه ای که این گوشی ها در بیشتر کشورها سرعت دانلود دوبرابر داشته اند که در کشورهای تایلند و کانادا با درصدهای 403 و همچنین 2.9 قلمداد شده اند.

کمپانی های مختلف برای تهیه مودم های خود از تامین کننده های مختلفی بهره می برند.این تامین کننده ها کوالکام، اینتل و اندروید می باشند که هر کدام با کمپانی مختلفی همکاری داشته و دارند.

در حقیقت طبق گزارشات و با توجه به رتبه بندی گوشی ها هوشمند در سه رتبه بالا رده ، میان رده و پایین رده و همچنین با انجام تست های مختلف در کشورهای مختلف هرکدام از تولیدکننده‌های برتر تلفن همراه، در یک بخش عملکردی سریع‌تر نسبت به سایرین داشتند.

بی شک با به کار آمدت اینترنت5G در آینده این ارقام بطور چشمگیری تغییر پیدا خواهند کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.