مجله سیم کارت

شیائومی گوشی هوشمند با صفحه خورشدی می سازد

0 23

شیائومی گوشی هوشمند با صفحه خورشدی می سازد

خالی شدن باتری گوشی همیشه بعنوان معظل و مشکل اساسی برای کاربران بوده است که با وجود فناوری های به روز در تمام جزئیات گوشی های هوشمند ، اما این مشکل همچنان پابرجاست.

بیشتر کمپانی های گوشی های هوشمند بیشتر تمرکز خود را صرف مسائل و جزئیات زیادی مانند دوربین ، پردازنده ، نمایشگر ، فناوری نوین اینترنت و … می گذارند که البته بسیار اساسی و کاربردی نیز می باشند.اما مسئله ای که تاکنون هیچ کمپانی به آن اشاره نکرده است مربوط به باتری های گوشی های هوشمند می باشند.

اما بالاخره "شیائومی" این سکوت و بی توجهی را شکست و از انرژی خورشیدی در اینباره کمک گرفت.

در واقع اخیرا پتنت جدیدی از گوشی های هوشمند شیائومی منتشر شد که نشان می دهد این کمپانی در گوشی های نسل بعدی خود از صفحه خورشیدی گسترده برای شارژ باتری استفاده خواهد کرد.

بی شک این خبر برای سیل عظیمی از کاربران می تواند بسیار مسرت بخش باشد.در پتنت ارائه شده نشانه ای از دریچه و روزنه ی دوربین دیده نمی شود به همین خاطر تصور می شود محصول جدید شیائومی مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد.

شیائومی گوشی هوشمند با صفحه خورشدی می سازد

نکته ای که در این میان ذکر آن ضروری می باشد اینست که وجود صفحه‌ خورشیدی روی ضخامت گوشی تاثیری نگذاشته است و تصور می شود شیائومی به جزئیات طراحی اهمیت زیادی قائل شده است.

کاربران این گوشی با استفاده از این صفحه خورشیدی تعبیه شده به انرژی خورشیدی ،دیگر نیازی به شارژر باتری گوشی خود نخواهند داشت و به‌ واسطه‌ تابش اشعه‌ خورشید، گوشی خود را شارژ خواهند کرد.

اما آیا واقعا این پتنت به مرحله اجرا درخواهد آمد یا نه ؟
 و در صورت اجرایی شدن آیا موثر خواهد بود؟

با توجه به اینکه ده سال پیش "ال جی" این قابلیت را به مرحله اجرا آورده است آیا این امکان وجود دارد که شیائومی روش کار ال جی را بهینه تر کرده باشد؟

تمام این موارد تا ارائه ی رندری مطمئن و جزئیت بیشتر بصورت علامت سوال باقی خواهند ماند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.