مجله سیم کارت

شارژ سریع گوشی های سامسونگ A91

0 49

شارژ سریع گوشی های سامسونگ A91

این روزها سامسونگ فعالتر از هر کمپانی دیگر در حال فعالیت می باشد . به گونه ای که روزانه خبرهای هیجان انگیز و مختلفی از این کمپانی به گوش می رسد . همان گونه که در جریان هستید این کمپانی در حال کار بر روی گوشی های گلکسی سری A خود می باشد . این محصول قرار است در سال 2020 و با ویژگی های خاص  و به عنوان بالا ترین رده از گوشی های خانواده سامسونگ باشد . نام اعلامی برای این گوشی و اولین محصول از سری A  ، سامسونگ گلکسی A91 خواهد بود.

حال طبق آخرین خبرها از “سامسونگ”  ، این کمپانی اعلام کرده است که باتری های این گوشی مجهز به شارژ سریع  45 واتی خواهند بود . می توان گفت مشابه مشخصات”گلکسی نوت 10 پلاس“می باشد.

در واقع می توان گفت دوربین این گوشی 108 مگاپیکسلی خواهد بود . هم چنین دارای قابلیت زوم 5 برابری نیز می باشد . از مشخصات دیگر این گوشی می توان به دوربین عریض 16 مگاپیکسلی و دوربین 12 مگاپیکسلی تله‌ فوتو و دوربین TOF سه بعدی اشاره نمود .

شارژ سریع گوشی های سامسونگ A91

در واقع می توان گفت این مشخصات به عنوان اطلاعات دقیق و کاربردی می باشد . که از سمت کمپانی سامسونگ در وب سایت سامسونگ در مجارستان ثبت و منتشر شده است . و طبق اطلاعات این دفتر باید در آینده ی نه چندان دور منتظر عرضه گوشی های ” سامسونگ گلکسی A91 ” با قابلیت “5G”  باشیم . این نسخه مجهز به شارژ سیمی 25 واتی خواهد بود.به احتمال خیلی زیاد قیمت این گوشی نسبت به سایر گوشی های کمپانی سامسونگ مقرون به صرفه خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.