مجله سیم کارت

فروش بالای آیفون 11 در کره جنوبی

0 221

فروش بالای ایفون 11 در کره جنوبی

چند روز پیش گوشی های آیفون سری 11 کمپانی اپل در کشور کره جنوبی عرضه شدند . مورد استقبال بسیاری از کره ای ها قرار گرفت . به گونه ای که تنها یک روز بعد از عرضه آن ، این کمپانی امریکایی توانست رکورد تازه و هیجان انگیزی را به ثبت برساند . طبق امار گوشی های آیفون 11 ، بعد از یک روز عرضه در بازار ، موفق به فروش بالای 130000 دستگاه در کره جنوبی شدند . در واقع به واسطه این فروش بالا می توان به رشد 30 درصدی کمپانی امریکایی اپل نسبت به سال قبل ، اشاره نمود .

در ادامه لازم به ذکر است که طبق اخبار متعدد تعداد 100000 نفر ، از دارندگان ایفون های مختلف از نسل های قبلی ، اقدام به خرید ” آیفون 11 ” نمودند . و در حقیقت این رقم گویای میزان تمایل و علاقه مندی افراد مختلف به استفاده از آیفون را نشان می دهد .

 

در واقع می توان این میزان فروش را به عنوان گامی مثبت برای محصولات ” آیفون ” به حساب آورد . که موجب افزایش ارزش سهام این کمپانی نیز گردیده است . این در حالی است که این کمپانی سال قبل در فروش گوشی های آیفون X ، دچار افت شدید فروش شد . به گونه ای که متحمل هزینه ها و ضرر های متعددی گردید .

 

در پایان لازم به ذکر است که به رغم فروش بالای گوشی های آیفون 11 ، اما هم چنان گوشی های سری نوت 10 کمپانی “سامسونگ” در صدر قرار دارد . به طوری که رکورد فروش بیش  از 220000 گجت در یک روز را به خود اختصاص داده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.