مجله سیم کارت

معرفی مشخصات دوربین پنج‌گانه Mi CC9 پرو

0 22

معرفی مشخصات دوربین پنج‌گانه Mi CC9 پرو

همانطور که در جریان  هستید از چندین سال پیش،  شیائومی تولید گوشی‌های سری می نوت خود را متوقف کرده است.اما طبق آخرین گزارشات رسیده، به احتمال زیاد، این کمپانی نسل جدیدی از سری می خود را با قابلیت بهتر معرفی خواهد نمود.

گوشی های فوق الذکر با عنوان می نوت 10 شناخته خواهند شد که مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی می باشند. لازم به ذکر است که گجت جدید "شیائومی" علاوه بر این ظرفیت، به دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال 5 برابری ( زوم هیبریدی 10 برابری و زوم دیجیتال 50 برابری) نیز مجهز شده است.

گوشی جدید شیائومی از قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال بهره مند می باشد.

این گوشی ها مجهز به دوربین پنچگانه خواهند بود که دارای ظرفیت های دوربین 20 مگاپیکسلی اولترا واید، دوربین ماکرو و دوربین 12 مگاپیکسلی برای بهبود عکس‌های پرتره توجه را جلب می‌کنند. بنابراین دوربین‌های گوشی های Mi CC9 پرو دارای انعطاف‌پذیری بسیار بیشتری خواهند بود.

تراشه به کار رفته در این گوشی از نوع اسنپدراگون 730G  خواهد بود، که تراشه قدرتمندی به حساب می آید.

معرفی مشخصات دوربین پنج‌گانه Mi CC9 پرو

 با توجه به بیانات ذکر شده، تصور می شود گوشی شیائومی Mi CC9 پرو در خارج از چین با عنوان می نوت 10 عرضه شود. این در حالیست که کمپانی شیائومی دبروز پوستری منتشر نموده و در آن برخی از ویژگی‌های Mi CC9 پرو را تایید کرده است.

 

در نهایت لازم به ذکر است که این گوشی در سه مدل عرضه خواهد شد که در ظرفیت رم و حافظه داخلی دارای تفاوت های چشمگیری خواهند بود و کاربران دارای حق انتخاب بیشتری خواهند بود. ظرفیت های احتمالی 12، 8 و 6 گیگابایت خواهد بود و ظرفیت  حافظه داخلی هم می‌توانند بین 256، 128 و 64 گیگابایت  باشد.

گوشی فوق الذکر در تاریخ 14 آبان ماه معرفی خواهد شد. بنابراین تا آن موقع کمی شکیبا باشید تا با محصول جدید شیائومی،شگفت زده شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.