مجله سیم کارت

فروش بالای گوگل بواسطه گوشی پیکسل 3a

0 20

فروش بالای گوگل بواسطه گوشی پیکسل 3a

گوگل کمپانی بزرگ آمریکایی همواره در تلاش است تا مثل همیشه به برندی خاص و متفاوت تبدیل شود و در این راستا مصرانه در تلاش است تا به خواسته های خود دست یابد.این کمپانی در اواخر سال 2018 و اوایل سال 2019 از دو مدل گوشی خود رونمایی کرد.این دو مدل گوشی گوشی‌های "پیکسل 3" و "پیکسل XL 3" ،نام داشتند که با برترین سیستم عامل اندروید عرضه شدند.اما طبق آمار به دست آمده از فروش این گوشی ها،در سه ماهه دوم سال 2019، خبر از فروش پایین این گوشی ها به گوش می رسد.با توجه به حجم کم بازار گوگل، می توان گفت این کمپانی در مواجهه با کاهش فروش به مشکل بر می‌خورد.

از اینرو گوگل با آمار بدست آمده شروع به فعالیت مجدد کرد و گوشی جدید خود را با عنوان پیکسل 3a روانه بازار کرد تا بهبودی در وضعیت فروش خود حاصل نماید.در نهایت این کمپانی به خواسته خود رسید و موفق شد با عرضه گوشی های پیکسل 3a آمار فروش گوشی های خود را تا 88درصد بالا برد، که رقم شگفت انگیزی به حساب می آید.

فروش بالای گوگل بواسطه گوشی پیکسل 3a

شایان ذکر است این کمپانی با اختلاف کمتری نسبت به "وان پلاس" در رتبه ی دوم پرفروش ترین تلفن های همراه هوشمند قرار گرفته است.و کمپانی های "موتورولا" و "اپل" با آمار فروش های پایین در ردیف سوم و چهام قرار گرفته اند.

 شروع قیمت گوشی پیکسل 3 از 800 دلار و پیکسل 3 XL از 900 دلار شروع می‌شود،اما باید اشاره کنیم که گوگل در قیمت‌گذاری گوشی های خود با مشکل مواجه شده بود که نهایتا با معرفی پیکسل 3a با قیمتی کمتر، توانست بر این مشکلات غلبه کرده و آمار فروش خود را بهبود بخشد.

"گوگل" برای اولین‌بار موفق شد از ویژگی‌هایی همچون گوگل دوپلکس (Duplex)در سری پیکسل خود و به جهت ارزشیابی مشخصات تماس دریافتی استفاده نماید.می توان به وضوح گفت گوشی پیکسل 3a، با برخورداری از ترکیب مناسب قیمت و ویژگی‌های کاربردی توانسته است حرفی برای گفتن داشته باشد.گوشی‌های پیکسل 3a و XL 3a تقریبا تمامی ویژگی‌های گوشی‌های بالارده و گران‌قیمت سری پیکسل را دارا می باشد و این در حالیست که قیمت درنظر گرفته برای این مدل گوشی ها از 400 دلار آغاز می‌شود.

فروش بالای گوگل بواسطه گوشی پیکسل 3a

بعد از آن گوگل شروع به ساخت گوشی های  گوگل پیکسل 4a و گوگل پیکسل 4 خود نمود و قرار است بزودی آنها را با مشخصات خاص و منحصربفرد معرفی نماید. ویژگی‌های ذکر شده شامل قابلیتهای بازشدن قفل به‌وسیله اسکن سه‌بعدی چهره (3D Face) و سیستم راداری Soli می باشد.تصورات حاکی از اینست که گوگل با این مدل گوشی های خود تلنگری اساسی و سروصدایی هیجانی به پا خواهد نمود.به احتمال زیاد این مدل گوشی های در ماه اکتبر رونمایی شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.