مجله سیم کارت

مخفی نمودن تعداد لایک های اینستاگرام ، در بعضی از کشورها

0 31

مخفی نمودن تعداد لایک های اینستاگرام ، در بعضی از کشورها

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بسیار پرکاربرد می باشد که هم اکنون افراد زیادی از این طریق کسب درآمد می کنند. در طی اخبار گذشته "اینستاگرام" اعلام کرد که قصد دارد ویژگی جدیدی بر روی برنامه خود اجرا کند که این ویژگی با عنوان مخفی سازی لایک ها شناخته می شود.

در پی همین اخبار، مطلع شدیم که اینستاگرام این قابلیت را در بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده آمریکا به مرحله اجرا درخواهد آورد.روش کار به این شکل می باشد که  در این تست تعداد لایک های پست ها ، برای کاربران نشان داده نمی شود و تنها فردی که قادر به دیدن تعداد پست ها می باشد ، فردی است که پست را به اشتراک می گذارد.

آدام موسری مدیر عامل اینستاگرام این خبر را در طی کنفرانسی که روز گذشته برگزارشد اعلام نمود.در واقع مدیر عامل اینستاگرام هدف خود را از این کار ایجاد مخیطی بدون استرس و اضطراب و پلتفرمی با قابلیت رقابت کمتر برای اعضای خود اعلام کردند.

در واقع می توان گفت موسری با اینکار قصد دارد از تبدیل اینستاگرام به توییتر دوم جلوگیری کند ، از اینرو تصمیم گرفته است تا این سیاست را اعمال نماید.

این طرح و پروژه درماه آوریل و در کشور کانادا به مرحله اجرا درآمده است و بعد از آن برای تست وارد کشورهای دیگر از جمله ایرلند، ایتالیا، ژاپن، برزیل، استرالیا و نیوزیلند شده است.

لازم به ذکر است که فیسبوک که شرکت سازنده ی مشارکی با اینستاگرام دارد نیز در ماه سپتامبر ، این تست را در کشور استرالیا و بر روی پلتفرم فیسبوک خود به مرحله اجرا برده است.

در همین راستا شرکت HypeAuditor که به‌عنوان رابط بین کسب‌وکارها و اینفلوئنسرهای اینستاگرامی فعالیت می‌کند، اعلام کرده است که تعداد لایک های دریافتی زیر پست اینفلوئنسرها در این کشورها بعد از شروع پروژه مخفی‌سازی لایک‌ها، شاهد کتاهش حدود 3 تا 15 درصدی بوده است.

این در حالیست که با اجرای این طرح در کشور ژاپن با وجود مخفی بودن لایک ها ، تعداد لایک‌های اینفلوئنسرها حدود 6 درصد رشد داشته است. طبق بررسی های بعمل آمده  اینفلوئنسرها ی برزیلی در بین تمام کشورهای مورد تست، بیشترین کاهش لایک را داشته اند یعنی افراد دارای 100 هزار تا 1 میلیون فالوور، با کاهش 28.33 درصدی لایک روبرو شده‌اند.

بنابراین با توجه به شرایط موجود با اجرایی شدن این طرح ، بی شک تعداد زیادی از اینفلوئنسرها ، شاهد کاهش یا افزایش فالوور خواهند داشت و اینکار تاثیر مستقیمی بر فعالیت این افراد خواهد گذاشت. از آنجائیکه شغل این افراد به تعداد لایک و فالوور بستگی دارد ودرصورتیکه اینستاگرام متوجه تاثیر منفی این طرح بر عملکرد اینفلوئنسرها داشته باشد، به احتمال زیاد این طرح را متوقف کرده و یا تغییرات دیگری اعمال خواهد نمود زیرا مطمئنا اینستاگرام  تمایلی نخواهد داشت تا چنین افرادی (اینفلوئنسرها) که  افراد بسیار پرطرفداری نیز هستند ، این پلتفرم را ترک نموده و به سمت پلتفرم دیگری سوق پیدا نمایند.

بنابراین در مدت زمان کوتاهی نتایج هیجان انگیز زیادی منتشر خواهد شد.بنابراین جهت اطلاع از این اخبار پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.