مجله سیم کارت

کسب امتیاز بالا برای گوشی های ردمی K20 پرو در بخش دوربین

0 26

کسب امتیاز بالا برای گوشی های ردمی K20 پرو در بخش دوربین

همانطور که بارها اشاره کردیم ، دوربین بعنوان اصلی ترین عامل در هر گوشی هوشمند بیان شده است. در همین رابطه آزمایش ها و تست های مختلفی بر روی گوشی قدرتمند ردمی K20 پرو انجام شد.ردمی زیرمجموعه کمپانی "شیائومی" می باشد که در خردادماه امسال  از دو مدل گوشی خود یعنی ردمی K20 و ردمی K20پرو رونمائی کرد.این کمپانی با ارائه این مدل گوشی های خود با کیفیت بالا و قیمت مناسب رقابتی اساسی در بازار ایجاد نمود. این گوشی با دارا بودن سیستم پردازشی بسیار قوی و موفقیت چشمگیر در بخش های مربوط به دوربین و عکس برداری ، کاربران زیادی را به سمت خود سوق داده است.

در واقع ردمی با کسب رتبه 102 در بخش دوربین هم‌رده با پیکسل 3 بوده و از اینرو با اختلاف یک امتیازی، یک پله از ایفون XR جلوتر قرار گرفته است . از اینرو طبق امتیاز بدست آمده می توان به عملکرد کلی دوربین در بخش های عکس برداری و فیلمبرداری اشاره نمود.این گوشی ها با کیفیت عکس برداری بسیار خوب هر شخصی را متعجب خواهد نمود. لازم به ذکر است که قیمت پیشنهادی برای این نوع گوشی حدود 400 یورو می باشد.در حقیقت با تمام این احتسابات می توان به وضوح بیان کرد که گوشی ردمی K20 پرو موفق شده است دربخش عکس‌برداری با ثبت امتیاز 108 از دیگر پرچم‌داران کمپانی های دیگر مانند گلکسی نوت 9 و ایفون XS مکس ،دارای امتیاز جلوتر باشد.  

عمده ترین برتری که گوشی ردمی K20 پرو نسبت به پیکسل 3 و همچنین ایفون XR  دارد مربوط به دوربین سه گانه می باشد ، این در حالیست که هر دو گوشی از یک لنز استفاده می‌کنند. این دوربین ها مجهز به دوربین واید، اولتراواید 12 میلیمتری که موجب تصحیح اعوجاج می شود و تله‌فوتو می باشد.تمامی این موارد موجب شده است که تجربه‌ی  یک عکاسی  بسیار خوب نسبت‌ به دیگر دستگاه‌های یادشده دارای جایگاه بالاتری قراربگیرند.

نکته ای که در نهایت ذکر آن حائز اهمیت می باشد اینست که عملکرد این گوشی در بخش دوربین فیلمبرداری بسیار خوب و مناسب ارزیابی شده است.  گوشی ردمی K20 پرو با کسب امتیاز 89  در بخش دوربین فیلمبرداری نتوانسته است امتیاز مناسبی را برای خود رقم بزند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.