مجله سیم کارت

گوشی های ارزان قیمت پیکسل 4E گوگل

0 122

گوشی های ارزان قیمت پیکسل 4E گوگل

همانطور که می دانید گوگل از مدتی پیش فعالیت گسترده خود را برای بهبود گوشی های هوشمند تلفن همراه خود به کار گرفت . موفق شد تا در این زمینه گامهای مثبتی بردارد . اقدامات گوگل بر روی گوشی های مختلف خود از جمله گوگل پیکسل 4 بر هیچکس پنهان نیست . در همین راستا اخیرا مطلع شدیم که این کمپانی بزرگ قصد دارد برای فروش بالای خود و دستیابی به اهداف بلند مدت خود گوشی هایی با قیمت ارزان و با کیفیت مناسب روانه بازار کند و در اختیار کاربران خود قرار دهد . مدل ارزان قیمت این کمپانی با عنوان گوشی پیکسل 4E گوگل می باشد . مجهز به یک دوربین سلفی کوچک بوده که در سمت راست گوشی است.

گوشی پیکسل 4E گوگل

لازم به ذکر است که کمپانی بزرگ گوگل قبلا نیز اقدامی مشابه با این را داشته است. این کمپانی چندی پیش مدل ارزان قیمت از گوشی پیکسل خود با عنوان پیکسل 3E خود را روانه بازار کرده بود . این محصول با استقبال نسبی  از سمت کاربران مواجه شد . بنابراین این بار نیز این کمپانی در نظر دارد تا دوباره این اقدام خود را بر روی گوشی های مدل پیکسل 4E اعمال نماید . در حقیقت این اقدام گوگل هم می تواند تحسین برانگیز بوده و هم می تواند تا حدودی پر ریسک تلقی شود. اما با توجه به آینده نگری و دوراندیشی این کمپانی ، بنظر می رسد اینبار نیز گوگل موفق شد تا سنجیده عمل نماید.

با اینکه در حال حاضر اطلاعهات قطعی از جزئیات این گوشی در دسترس نیست . ولی ویژگی های جزئی از محصول جدید و ارزان قیمت گوگل به شرح زیر خواهند بود:

نمایشگر گوشی پیکسل 4E در ابعاد 5.7 یا 5.8 اینچی می باشند.

این گوشی دارای دوربین مینیاتوری کوچک خواهد بود که در یک حفره کوچک در بخش سمت راستی گوشی است.

طراحی بدنه گوشی به صورت باریک بوده و تا حد بسیاری زیادی مشابه به طراحی گوشی پیکسل 4 دارد.

نکته هیجان انگیز این گوشی این است که یک ریدر اثر انگشت در پشت این گوشی تعبیه شده است که به احتمال بسیار زیاد در داخل آن پردازنده اسنپدراگون بعنوان تراشه گوشی قرار خواهد گرفت. با تمام این موارد  انتظار می‌رود این گوشی در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان گوگل در بهار سال 2020 رونمایی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.