مجله سیم کارت

گوشی های سری A سامسونگ با قابلیت رم 64 گیگابایتی

0 74

گوشی های سری A سامسونگ با قابلیت رم 64 گیگابایتی

کاربران گوشی های سامسونگ از مدتها قبل منتظر ارائه گوشی های سری A سامسونگ بودند و تا کنون اخبار متعددی نیز درباره این گوشی ها منتشر شده بود."سامسونگ" در حرکتی جالبی از چندی پیش شروع به تولید گوشی های پایین رده خود نمود . در عین حال کره ای تلاش کردند تا گوشی جدیدشان دارای قابلیتهای ویژه و بسیار خاص باشد ،تا بتوانند رضایت کاربران خود را جلب نمایند. در همین راستا این کمپانی تلاش های مستمری انجام داد تا اینکه نهایتا ایده ی جالب کره ای ها به واقعیت مبدل شد و این کمپانی طبق اخبار رسیده بزودی گوشی‌های پایین‌رده‌ی سری A  خود را با مشخصات خاص وارد بازار خواهد کرد.

گوشی پایین رده سامسونگ دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی خواهد بود، و با توجه به موفقیت بزرگی که این کمپانی در سال گذشته و بابت گوشی های سری A بدست آورد، کره ای ها قصد دارند این موفقیت را در سطوح گسترده تر  ادامه دهند. در بنابراین سامسونگ قصد دارد این  موفقیت را در سال آینده با گوشی‌هایی مانند A11 و A31 و A41 ادامه دهد.لازم به ذکر است که این گوشی‌ها با شماره‌مدل‌های SM-A115X و SM-A315X و SM-A415X عرضه خواهندشد .

بهتر است بدانید که گوشی های سری A و جدید سامسونگ با حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی عرضه خواهند شد.در واقع این ایده جالب سامسونگ در افزایش دوبرابری حافظه ی داخلی می تواند بسیار مهم تلقی شود.بی شک این ارتقا حافظه می تواند تاثیر زیادی در فروش گوشی های سریA سامسونگ باشد و طرفداران این کمپانی از هم اکنون منتظر عرضه این گوشی ها هستند .

خبر هیجان انگیز دیگر اینست که اخیرا  مطلع شدیم گوشی های A51 و A71  سامسونگ مجهز به صفحه نمایش Infinity-o از نوع AMOLED (آمولد) می باشند و همچنین خبرها حاکی از اینست که با توجه به وجود قاب دوربین مستطیل‌شکل در پشت مجهز هستند. البته هنوز مشخص نیست  نمونه‌های اولیه‌ی فهرست گوشی‌های سری A نیز با این طراحی همراه هستند یا  خیر.

گوشی، اولین گوشی‌های جدید سری A تا اوایل ماه آینده معرفی خواهند شد.

بنابراین تا ان موقع باید منتظر بمانیم تا ببینیم سامسونگ اینبار چگونه کاربران خود را شگفت زده خواهد کرد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.