مجله سیم کارت

گوگل مبلغی بالغ بر 2 میلیارد دلار برای خرید فیت بیت پرداخت

0 20

گوگل مبلغی بالغ بر 2 میلیارد برای خرید فیت بیت پرداخت

همانطور که در مقاله قبل اشاره کردیم گوگل در حال خریداری شرکت فیت بیت بود . در این مقاله به کلیاتی درباره این مقاله اشاره نمودیم ، اما بدلیل واضح نبودن جزئیاتی از این خبر، از ارائه جزئیات چشم پوشی نمودیم. حال امروز و طبق خبرهای معتبر ،مطلع شدیم که گوگل برای خرید شرکت فیت بیت مبلغی بالغ بر 2.1 میلیارد دلار هزینه کرده است . باید در نظر داشته باشید که تا نهایی شدن این مراحل باید تحمل کنید زیرا با توجه به پروسه و روند هر کاری ، این کار نیز باید طبق روند استاندارد به پیش رود .این قرارداد و معامله می تواند بعنوان فرصت عالی و استثنایی برای بدست آوردن پلتفرم Wear OS و همچنین ارائه گجت های پوشیدنی توسط کمپانی بزرگ گوگل باشد. بنابراین با یکی شدن "فیت بیت" با "گوگل"  ، تمام محصولات فیت بیت با برند گوگل عرضه خواهد شد و این در حالیست که گوگل در این کار دخالت و نفوذ بیشتر و بهتری خواهد داشت.

فیت بیت در طی همین اخبار اعلام کرده است که طبق روال قبلی حریم خصوصی افراد دارای اهمیت بسیار بالایی خواهد بود و همچنین اطلاعات مربوط به وضعیت تندرستی کاربران برای تبلیغات گوگل مورد استفاد قرار نمی‌گیرد.

در واقع می توان این اقدام گوگل را اقدامی مهم و پسندیده تلقی کرد. زیرا گوگل درسالهای گذشته  به کرار تلاش کرده است تا وضعیت پلتفرم Wear OS را بهبود ببخشد که با توجه به سابقه ای که از گوگل در دست داریم این تصور دور از انتظار نخواهد بود. مخصوصا بخش سخت افزاری فیت بیت ، که دارای طرفداران بیشماری بوده و همچنین موفقیت های بیشتری را اذعان خود کرده است ، که گوگل می تواند در این بخش موفقتر از پیش ظاهر شده و تمرکز بیشتری روی این موضوع داشته باشد.

هدفی که گوگل از آن به دفعات اسم برده است مربوط به ساعت های هوشمند می باشد که این کمپانی سعی دارد تا در جذابیت این گجت ها فعالیت موثرتری داشته باشد که به سبب آن یکپارچگی بیشتری با اندروید پیدا خواهد نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.