مجله سیم کارت

ارتقا دوربین گوشی های ایفون

0 116

ارتقا دوربین گوشی های ایفون

کمپانی امریکایی در طی اقدامی تازه با بهره‌ مندی از فناوری هوش مصنوعی ، کیفیت دوربین و هم چنین تصاویر ثبتی با گوشی‌ های ایفون را ارتقا بخشد .ارتقا دوربین گوشی های ایفون یکی از اقدامات جدید اپل است . اپل این خبر را اخیرا اعلام کرده است . بیان نموده است که با استفاده از فناوری‌ های نوین هم چون هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به پیشرفت و تکامل لنز دوربین‌ های به کار رفته در گوشی‌ های ایفون کمک شایانی خواهد نمود . به کاربران امکان ثبت تصاویر با کیفیت بسیار بیشتر و حرفه‌ ای‌ تری را بدهد .

ارتقا دوربین گوشی های ایفون

طبق نظرات عده ای از تحلیل گران و کارشناسان در حوزه ی تکنولوژی . اقدام اپل برای اینکار به جهت افزایش رقابت پذیری با سایر رقبای قدرت مند خود که در حیطه ی تولید گوشی‌ های هوشمند فعالیت موفقیت آمیزی دارند . اعمال کرده است.  این کار موجب خواهد شد که شرایط مناسبی برای این کمپانی فراهم آید . تا بدین طریق این شرکت خواهد توانست سهم بالاتری را در بازار های جهانی فروش موبایل به خود اختصاص دهد .

لازم به ذکر است که کمپانی بزرگ اپل از سال های بسیار پیش در تلاش برای توسعه و پیشرفت گوشی‌ های ایفون بوده است . از این رو اپل همواره در تلاش است تا از کمپانی های دیگر گوشی سازی همانند کمپانی چینی هواوی و کمپانی کره ای سامسونگ  پیشی بگیرند .
قبلا کیفیت دوربین های اپل به مراتب بسیار پایین بوده است . بنابراین می توان به وضوح اعلام کرد که این ضعف یکی از نقاط ضعف گوشی‌ ها توسط اپل است .

بنابراین می توان با توجه به بهره مندی از فناوری‌ های نوین همانند هوش مصنوعی ، این تغییر می تواند . به یک تبدیل و فرصت جدید و مناسب برای اپل شود . تا از این طریق بتواند در عرصه دوربین و کیفیت بصری تصاویر  نیز حرفی در میان تولید کنندگان برتر موبایل در جهان داشته باشد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.