مجله سیم کارت

فروش بالای گوشی های ریلمی در بازار هند

0 149

فروش بالای گوشی های ریلمی در بازار هند

طبق آمار و گزارشات فروش گوشی های ریلمی در بازار هند ، موج افزایشی را تجربه کرده است . ریلمی موفق به کسب بازار هند شد و توانست به فروش بی سابقه ای دست پیدا کند .طبق آمار و گزارشات گوشی های ریلمی توانستند نسبت به سال گذشته با افزایش 400 درصدی در بازار هند مواجه شوند . این در حالی است که این کمپانی موفق شد در سه ماهه سوم 2019 ، حدود 14.3 درصد از بازار هند را به خود اختصاص دهد . همانگونه که می دانید کمپانی realme در ابتدا به عنوان زیرمجموعه شرکت اوپو ، فعالیت خود را آغاز نمود .در آن زمان سهم فروش گوشی های این کمپانی در بازار تنها 3.1 درصد بودند.تا اینکه بعد از گذشت مدتی کوتاه این کمپانی موفق شد تحولی در بازار گوشی های هوشمند ایجاد کرده و جایگاه خود را در بازار پررنگتر نماید.

گوشی های ریلمی

در واقع طبق بررسی شرکت IDC،ریلمی بالارفتن بخشی از فروش خود را مدیون موفقیت چشمگیر گوشی c2 و و گوشی‌های سری 5 می داند .این در حالی است که “اوپو” هم توانست است بخشی از بازار هند را به خود اختصاص دهد و یک پله پایینتر از “ریلمی” قرار بگیرد . سهم فروش گوشی های اوپو در بازار هند 11.8 درصد گزارش شد که این آمار برای ریلمی 14.3 درصد می باشد .

در ادامه لازم به ذکر است که فروش گوشی های شیائومی و  ویوو در بازار هند نیز بسیار شگفت انگیز می باشد . بنابراین میزان فروش گوشی های شیائومی با اندکی کاهش 27.1 درصد گزارش شد . “شیائومی” همچنان در صدر جدول پرفروش ترین گوشی ها در کشور هند می باشد . در همین راستا فروش گوشی های ویوو نیز توانست با 15.2 درصد آمار خوبی برای خود به ثبت رساند و در مقام سوم این رده بندی قرار بگیرد.

نکته ای که در این میان ذکر آن حائز اهمیت می باشد اینست که بدلیل اینکه سه شرکت اوپو ، ویوو و ریلمی تحت مالکیت BBK Electronics قرار دارند ، می توان این سه شرکت را مهم‌ترین عرضه‌کننده گان  گوشی‌ها در هند به حساب آورد.

گوشی های سامسونگ

اما طبق گزارشات بدست آمده سامسونگ برعکس کمپانی های ذکر شده با کاهش فروش در بازار هند مواجه بوده است.آمار فروش کره ای در بازار هند 18.9 درصد گزارش شد که به نسبت سال گذشته با کاهش 8.5 درصدی مواجه بوده است. “سامسونگ” سال گذشته موفق به فروش 22.6 درصدی در بازار هند شد . البته باید خاطرنشان کنیم که  IDC طی خبری اعلام کرده است که  بخشی از این آمار به تاریخ عرضه گوشی‌های این شرکت برمی‌گردد و در سه‌ماهه قبلی سهم بازار گوشی‌های این شرکت 25 درصد بوده است.

 

فروش بالای گوشی های ریلمی در بازار هند

حال نکته ای که در این میان بسیار جالب و هیجان انگیز می باشد . این است که کاربران هندی تنها به چند برند علاقه مند هستند . که بغیر از این برندها ، آمار فروش گوشی های متفرقه در این کشور فقط 12 درصد گزارش شد . این درحالیست که آمار فوق در سال گذشته 30 درصد گزارش شده بود.

شیائومی

شیائومی در این بازار به خوبی توانست رشد کند و این می تواند یکی از دلایل اصلی کاهش فروش سامسونگ در این بازار باشد.در واقع می توان فروش بالا و موفقیت آمیز ریلمی را به عنوان نکته ای مثبت و دور از انتظار دانست . این کمپانی با پیروی از شیائومی موفق شد کاربران زیادی را به سمت خود سوق دهد.

طبق آمار شیائومی در فروش آنلاین موفق شد تا 40 درصد از بازار را به خود اختصاص دهد . گوشی های ردمی K20 و K20 پرو ، در بین گوشی های 300 تا 500 دلاری موفق به فروش بالا و مناسبی در هند رسیدند . توانستند شور و هیجان خاصی در بازار گوشی های هوشمند ایجاد نمایند.

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.