مجله سیم کارت

کاهش مشترکین اینترنت در سال 98

0 23

کاهش مشترکین اینترنت در سال 98

همواره اپراتورهای بزرگی در دنیای کنونی در حال فعالیت می باشند که درمیان همه آنها میتوان به اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل اشاره نمود.بر همین اساس روز به روز خرید سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل به مراتب در حال افزایش می باشد که می توان در این میان به قیمت سیم کارت همراه اول اشاره نمود که بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

خبری که اخیرا شنیده می شود کاهش تعداد کاربران اینترنت در طی سالهای گذشته می باشد.بنابراین ضریب نفوذ اینترنت و تعداد مشترکین این اپراتور همواره در حال افزایش بوده است.این ضریب در سالهای 96 و 97 به مراتب شاهدکاهش بوده است.

در واقع ضریب نفوذ اینترنت در سه ماه آخر سال 97 برابر با 90.78 است و این در حالیست که در سه ماهه ابتدایی سال 98 این رقم به میزان  85.62 درصد کاهش یافته است.
طبق اطلاعات موجود بر روی سایت رگولاتوری در همین راستا نیز تعداد مشترکین اینترنت علاوه بر ضریب نفوذ اینترنت کاهش چشمگیری داشته باشد.
در انتها لازم به ذکر است که تعداد مشترکان اینترنت پهن‌باند در پایان سال 97 به میزان 74 درصد بوده و این درحالیست که این رقم در سه ماهه اول سال جاری به کاهش 71 درصدی رسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.